• Ik ga zondag naar Spanje voor 11 dagen en om eerlijk te zijn, zie ik er nogal tegenop om mijn hardlopen te verslonzen in die tijd. Ik ken mezelf en voor ik het weet heb ik al meer dan 2 weken niet gerend. Ik ben dus van plan om mijn hardloopschoenen in te pakken in mijn koffer en daar 's ochtends vroeg op te staan om lekker een stukje te rennen en gewoon verder te gaan. Nu is het natuurlijk erg warm in Spanje en ik kan echt niet zo goed in de hitte rennen. Ik kan heel goed tegen hitte, tot ik ga rennen, haha.

    Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die dit ook doen als ze op vakantie gaan en of jullie nog tips hebben voor me. ;3 Of jullie ervaringen willen delen!


    Your make-up is terrible

    Ikzelf heb dat nog nooit gedaan, maar mijn vader wel. Hoewel hij wel echt een mega diehard is met bewegen, want hij ging altijd fietsen en hardlopen op vakanties.
    Voor hem maakte het niet eens uit welk tijdstip hij ging. Zelfs in de hitte ging hij nog hardlopen. Lijkt me niet heel verstandig, dus dat raad ik ook wel af haha. Hij had wel altijd water bij zich en zijn mobiel en portemonnee. Zeker in het buitenland is het belangrijk dat je bereikbaar blijft en eventueel wat geld op zak hebt en dergelijke.

    Ik zou het als ik jou was telkens vroeg in de ochtend doen. Dan kun je tijdens de middag gewoon een dutje doen om je slaap in te halen. Rond zessen/zevenen (in de ochtend) is het namelijk echt lekker in Spanje. Als je al later gaat, ben ik bang dat je dan in op het heetst van de dag thuiskomt.
    Je kunt het natuurlijk ook in de avond doen, maar dat raad ik je af in verband met beesten. Daar heb je in de ochtend toch een stuk minder last van.
    Veel plezier en succes!


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn hardloopspullen zitten hier nog steeds in mijn koffer >_____>. Dus ik kan je helaas niet helpen.


    Mijn moeder gaat hier in Italië, om ongeveer 7 uur


    wat was dit ookalweer

    Ik ga dat denk ik ook doen, hoewel ik in Duitsland in het Zwarte Woud zal zitten -wat denk ik echt een vette renplek gaat zijn zo lekker in de prachtige natuur. Ik zou dus inderdaad wel vroeg gaan, want hitte is killing met rennen. Eerst liep ik altijd 's avonds tijdens de zomervakanties -hier in NL- want ik vond het anders veel te heet, dus in Spanje zal dat nog wel veel erger zijn en 's avonds laat in Spanje hardlopen lijkt mij niet chill, dus idd dan maar super vroeg, haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Ik ga dat denk ik ook doen, hoewel ik in Duitsland in het Zwarte Woud zal zitten -wat denk ik echt een vette renplek gaat zijn zo lekker in de prachtige natuur. Ik zou dus inderdaad wel vroeg gaan, want hitte is killing met rennen. Eerst liep ik altijd 's avonds tijdens de zomervakanties -hier in NL- want ik vond het anders veel te heet, dus in Spanje zal dat nog wel veel erger zijn en 's avonds laat in Spanje hardlopen lijkt mij niet chill, dus idd dan maar super vroeg, haha.


    Oh damn, daar ben ik wel jaloers op. Ik moet langs de boulevard in Salou. Dat is natuurlijk ook wel mooi, langs alle palmbomen en de zee, maar niet zo gaaf als in het Zwarte Woud. Als ik meer ervaring heb, wil ik ook echt eens op zulke plekken rennen, lijkt me geweldig.

    Ethan schreef:
    Ik zou het als ik jou was telkens vroeg in de ochtend doen. Dan kun je tijdens de middag gewoon een dutje doen om je slaap in te halen. Rond zessen/zevenen (in de ochtend) is het namelijk echt lekker in Spanje. Als je al later gaat, ben ik bang dat je dan in op het heetst van de dag thuiskomt.
    Je kunt het natuurlijk ook in de avond doen, maar dat raad ik je af in verband met beesten. Daar heb je in de ochtend toch een stuk minder last van.
    Veel plezier en succes!


    Beesten, getsie. Oké, ik ga zeker weten 's ochtends, haha. Thanks!

    En de rest ook bedankt voor de tips, trouwens.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Beesten, getsie. Oké, ik ga zeker weten 's ochtends, haha. Thanks!

    En de rest ook bedankt voor de tips, trouwens.

    Nuja, ik denk ook niet dat je met plezier gaat rennen als elke keer onder de muggenbeten terugkomt. (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Ethan schreef:
    (...)
    Nuja, ik denk ook niet dat je met plezier gaat rennen als elke keer onder de muggenbeten terugkomt. (;


    Nee, precies. (cat) Of dat ik ze inslik, wat me ook wel eens gebeurd.


    Your make-up is terrible

    Ik heb het wel een paar keer gedaan. Het leukste is om met je vader of moeder of zus te rennen. (Als die zin hebben) Ik ben nog nooit in spanje geweest maar wel in Zuid-Frankrijk. Het ligt er natuurlijk aan waar je loopt. Het beste is om in een bos te lopen, maar die zijn er niet zoveel in Zuid- en Oost-Spanje. Loop wel minder dan je gewend bent en doe het rustig aan. Het is behoorlijk pittig!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    Ik heb het wel een paar keer gedaan. Het leukste is om met je vader of moeder of zus te rennen. (Als die zin hebben) Ik ben nog nooit in spanje geweest maar wel in Zuid-Frankrijk. Het ligt er natuurlijk aan waar je loopt. Het beste is om in een bos te lopen, maar die zijn er niet zoveel in Zuid- en Oost-Spanje. Loop wel minder dan je gewend bent en doe het rustig aan. Het is behoorlijk pittig!


    Niemand hier doet aan hardlopen, helaas. ;c Alleen mijn zusje en mijn vriend zijn er, maar mijn zusje zit in een ander appartementencomplex.


    Your make-up is terrible

    Ik ben van de vakantie 2x geweest, 1x in de avond en een keer in de ochtend en ik zou het in de avond niet aanraden. Het was bij mij al best donker en de route is toch onbekend, ook is het in de avond vaak warmer en benauwder. Ik vond het wel heerlijk om in de ochtend te gaan en daarna lekker te douchen. Dan begin je de dag al lekker fris en wakker. Je zou de route die je wilt doen eerst een keer gewoon kunnen gaan lopen om er bekend mee te raken enzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one