• Op mijn CD van Hey Monday x'd
    Kaka Free Record shop x'd
    Ik wil mijn CD =S

    Mijn broer wacht al 3 maanden op een cd.
    Maar die was bij de metalzone in bestelling gedingest.
    Misschien moet je eens bellen, soms vergeten ze gewoon te verwittigen dat hij er is.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wat heb je toch een kutleven.
    Ik wacht al 2 dagen op mn Black Tide CD, dus ik ben zieliger. :3


    blame the bully.

    Mijn broer wacht al 3 maanden op een cd.
    Maar die was bij de metalzone in bestelling gedingest.
    Misschien moet je eens bellen, soms vergeten ze gewoon te verwittigen dat hij er is.

    Drie maanden, oke ik heb niet te klagen :S
    Als die er donderdag niet is, laat ik mn zussie bellen ;D
    Nouja, hij kwam wel uit amerika maardan nog ><

    Als hij uit Amerika moest komen dan kan het nog heel lang duren. Dat ligt er maar net aan of hij met luchtpost verzonden is óf hij met de boot komt. Als hij met de boot komt, dan kun je nog wel even wachten. Dat duurt meestal een week of 6.


    Bored.

    (...)
    Drie maanden, oke ik heb niet te klagen :S
    Als die er donderdag niet is, laat ik mn zussie bellen ;D
    Nouja, hij kwam wel uit amerika maardan nog ><

    Bij mijn broer kwam die uit Japan, als ik me niet vergis tenminste :'P
    Je zus laten bellen, lol jij hebt daar personeel voor om te laten bellen zeker?:'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Bij mijn broer kwam die uit Japan, als ik me niet vergis tenminste :'P
    Je zus laten bellen, lol jij hebt daar personeel voor om te laten bellen zeker?:'P

    Nouja, zij had 'm besteld toen ik op school zat. Enhh, ik ben daar zo slecht in iets gaan vragen via telefoon x'd ik kan niks uitleggen gelijk (:

    Als hij uit Amerika moest komen dan kan het nog heel lang duren. Dat ligt er maar net aan of hij met luchtpost verzonden is óf hij met de boot komt. Als hij met de boot komt, dan kun je nog wel even wachten. Dat duurt meestal een week of 6.

    Op het blaadjes staat 2-3 weken ='D Nouja kijk --' ik heb momenteel toch geen Cd speler ;D Ik kan nog ff wachten ^^
    En ik weet niet meer ^^

    (...)
    Nouja, zij had 'm besteld toen ik op school zat. Enhh, ik ben daar zo slecht in iets gaan vragen via telefoon x'd ik kan niks uitleggen gelijk (:

    A zo.
    Nja, komt wel goed, waarschijnlijk is hij er binnenkort.^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Op het blaadjes staat 2-3 weken ='D Nouja kijk --' ik heb momenteel toch geen Cd speler ;D Ik kan nog ff wachten ^^
    En ik weet niet meer ^^

    Met dat soort dingen kun je het beste twee weken meer rekenen. Er gaat altijd wel iets verkeerd met het verzenden ><


    Bored.

    (...)
    Met dat soort dingen kun je het beste twee weken meer rekenen. Er gaat altijd wel iets verkeerd met het verzenden ><

    Great x'd Nouja ik wacht well (: