• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 14:21 ]

    Eigenlijk zou ik hard aan school moeten werken — maar Q. is zo verslavend.


    Straks maar eens weg.


    Your make-up is terrible

    Waarom verdomme... ugh.


    I'm your little ray of pitch black.

    De fotoshoot was geweldig. Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat D:


    26 - 02 - '16

    Sommige mensen en hun spelling... :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom heb ik dat gedaan??

    Ik vind het zo vervelend dat je goed schrijft, maar zoveel fouten maakt. That's just annoying as fuck.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Waarom kan je je wel als een normaal denkend persoon gedragen als zij weer een keer je hulp nodig heeft maar kijk je mij aan als een driejarige als ik voor een keer gewoon een normaal gesprek met je wil voeren?

    Is zij dan echt zoveel leuker?


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Okeeeee ik heb close up foto's van mijn gezicht op tumblr gezet omdat ik ze cool vond maar nu ben ik echt bang dat mensen het lelijk vinden :')

    Ik kan gewoon niet meer rustig worden. Stomme actie van me..

    Ik ben jullie zo enorm zat. Waarom moeten jullie iedere keer oprakelen wat mijn ex allemaal deed en of ik weet hoe het met hem gaat? NEE. Dat weet ik niet! En ik ga me daar ook niet meer druk om maken. Donder op.


    26 - 02 - '16

    I just want to cry.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Aisslin schreef:
    I just want to cry.


    26 - 02 - '16

    Eigenlijk vind ik het een vette naaistreek van je dat je ons ding hebt verwijderd. Ik had graag verder gewild, maar ja, als jij vindt dat het zo moet lopen? Prima! Dan kan je het krijgen ook.


    26 - 02 - '16

    Please boek die tickets nou, ik wil een goede plek mimimi


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.