• Wat me net opviel.. Echt heel veel quizlets hier gaan over meisjes die anders zijn als andere en daarmee gepest worden, daardoor weer weinig vrienden of geen vrienden hebben. Oh, en dan ook nog een vader/moeder die aan de drank/drugs is en dat keind dan slaat. (: Valt jullie dat ook op? (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Duhu, tuurlijk valt me dat op ^^ kinders maken enkel zulke series omdat ze anders niet gemaakt worden? oÔ 'nd je bent de verkrachting vergeten en de liefde op het eerst zicht met iemand van Tokio Hotel!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja dat valt mij ook op. En iedereen is hier een Scene Kid of emo,hoe kan dat terwijl ik er in het echt maar 1 ken die écht emo is?

    Duhu, tuurlijk valt me dat op ^^ kinders maken enkel zulke series omdat ze anders niet gemaakt worden? oÔ 'nd je bent de verkrachting vergeten en de liefde op het eerst zicht met iemand van Tokio Hotel!


    ohja natuurlijk! hoe kan ik dat vergeten. (: en dur was nog iets.. maar dat ben ik ook weer vergeten. ô.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    jup, dat valt me op:Y)


    I am an idiot, I move.

    Tjha, maar zo is er wel meer..
    1. Een q word 300x beter gemaakt, als th of andere beroemdheid in zit
    2. een q word bijna niet gemaakt, waneer er geen drama in zit, B.v. OUders kwijt, mishandelt aangerand, Verkracht. Anna in zit..
    3. een q word bijna niet gemaakt waneer de maker er van niet 'Bekend is'
    en Gha zo maar door..
    maar thja, is nu eenmaal zo he.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    T is zo..
    of ze snijden, of hebben annorexia, of ze zijn weggelopen. its always the case.
    ik en Willem a.k.a Willom@Quizlet proberen onze series droogkloterig te maken. Met hele vage rare humor x'D Maarja. T is wat je maar persoonlijk leuk vind


    The economy is suffering, let it DIE!

    Orginaliteit is ver te zoeken op Q. Wat er is aan orginaliteit wordt bijna niet gelezen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Orginaliteit is ver te zoeken op Q. Wat er is aan orginaliteit wordt bijna niet gelezen.

    EN Als je iets orineels bedenkt, is het binnen 5 minuten niet origneel meer, want dan zijn er 5 dezelfde Quizen te vinden,,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik lees daarvan bijna geen Q, want na een tijdje weet je al wat er gaat gebeuren. Best zonde, maar moest het maar origineler zijn.
    Ik probeer mijn quizlets zo origineel mogelijk te maken.

    Orginaliteit is niet hetgene wat je moet hebben hier. Zolang als dat je verhaal precies is wat meiden "leuk" vinden om te lezen, en wat mega dramatisch is, dan is het pas echt een klapper. En oh ja, dan moet het wel over Tokio Hotel gaan hoor, anders is het nog niets.


    Life is hard and then we die

    En oh ja, dan moet het wel over Tokio Hotel gaan hoor, anders is het nog niets.
    Dikke fuck aan al die mesen die dat zeggen. Die hebben gewoon geen verstand van verhalen.

    (...)Dikke fuck aan al die mesen die dat zeggen. Die hebben gewoon geen verstand van verhalen.
    Je meent het ='D


    Life is hard and then we die

    Orginaliteit is niet hetgene wat je moet hebben hier. Zolang als dat je verhaal precies is wat meiden "leuk" vinden om te lezen, en wat mega dramatisch is, dan is het pas echt een klapper. En oh ja, dan moet het wel over Tokio Hotel gaan hoor, anders is het nog niets.


    Inderdaad, quizzen zonder Tokio Hotel zijn zó not done. ==' ahum.
    Ik ben Tokio Hotel fanfictie zó zat, alles is hetzelfde. ==' Vreselijk gewoon.
    Originele quizzen zonder beroemdeheden worden hoogstens 20x gemaakt. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)Je meent het ='D
    Neeeuh x'D :Y)

    (...)Dikke fuck aan al die mesen die dat zeggen. Die hebben gewoon geen verstand van verhalen.

    Of ze weten niet wat origineel is óf ze hebben geen smaak óf ze zijn dom. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.