• Ik heb tegen de komende week zeven testen en twee taken ofzo, komt er nog eens bij dat één van die taken een sprookje verzinnen is en dat ik vrijdag geen school heb dus dat zijn zeven testen en twee taken op vier dagen O.o Hoezo kindermishandeling.?


    *He's the one.

    Ik ken het. Ik heb net 3 drukke weken achter de rug. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ga zodadelijk naar de kinderrechter ofzo hoor ><


    *He's the one.

    idd....

    het leven is neit eerlijk....

    Wij moesten een keer voor ukkies een sprookje verzinnen en in een dierenpak. Stond ik in de vrieskou op een parkeerplaats in een biggenpak.
    Da's pas mishandeling o_O


    Candycorekid.

    Ik ken het. Ik heb net 3 drukke weken achter de rug. ><

    me 2 alleen was het wel een langere periode dat druk was bij mij....maja...gelukkig is ie nou over...
    xx

    Wow, dat is veel o.o'
    Ik moet in deze weken nog 5 proefwerken en 3 SO's inhalen, met het gewone spul erbij..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    kan moet op stage deze week maar jij veel succes he


    Your Butt is Mine!

    Gheheh dank je maar ik overweeg toch om hen aan te klagen ^^


    *He's the one.

    Hmpf,ik wil vrijdag ook vakantie (huil)


    The soul needs autumn.

    ja plots tijdens frans zegt iedereen dat vrijdag geen school, ikezo van hoe weten jullie dat, "heeft die van nederlands gisteren gezegt." Weer eens een bewijs dat ik niet aandachtig ben in de les x'D


    *He's the one.

    ja plots tijdens frans zegt iedereen dat vrijdag geen school, ikezo van hoe weten jullie dat, "heeft die van nederlands gisteren gezegt." Weer eens een bewijs dat ik niet aandachtig ben in de les x'D

    Weetje, ik kom gewoon naar jou school, dan heb ik ook vakantie (:


    The soul needs autumn.

    Hoezo kinderarbeid zou je bedoelen=

    Nja Sterkte ermee.

    Ik moet nog 60 badzijden lezen en een boekverslag maken voor dinsdag maar dat boekverslag mag ik op school maken :).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Klote.
    Sterkte. (:

    Hoezo kinderarbeid zou je bedoelen=

    Nja Sterkte ermee.

    Ik moet nog 60 badzijden lezen en een boekverslag maken voor dinsdag maar dat boekverslag mag ik op school maken :).

    echt klote man.... sterkte erme.....

    buh, heb ook zo'n aantal taken en testen deze week
    idd, gewoon niet eerlijk