• Like the title says - Beauregard is een Weasley geworden. Helaas was de officiele natuurlijk al weg, dus de L mag geschreven worden met een hoofdletter i ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    I approve, though you already knew that


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ben zelf tegen het gebruik van hoofdletter i. In verband met verwarring. Er is ook al een topic waarin gezegd wordt dat de mods het liever niet hebben. Desalniettemin, Ron is geniaal.


    26 - 02 - '16

    Het verbaast me dat Weasley nog vrij was, zelfs al is het met een i. ^^
    Ik ben ook niet zo'n fan van die i gebruiken, maar goed, je bent absoluut niet de enige die het nog steeds doet. Het is wel een geweldige naam!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zal eerlijk zijn, ik vermijd het het liefste ook - het is best vaak irritant. Maar sommige usernames zijn zo leuk alleen dan bezet door een user die al jaren niet online is geweest, of erger nog, door een user die een account heeft aangemaakt en vervolgens nooit meer op Q is terug gekomen.
    Maar ik was ook verbaasd dat hij nog vrij was! Dus ik heb hem maar gewoon genomen :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    WeasIey schreef:
    Ik zal eerlijk zijn, ik vermijd het het liefste ook - het is best vaak irritant. Maar sommige usernames zijn zo leuk alleen dan bezet door een user die al jaren niet online is geweest, of erger nog, door een user die een account heeft aangemaakt en vervolgens nooit meer op Q is terug gekomen.
    Maar ik was ook verbaasd dat hij nog vrij was! Dus ik heb hem maar gewoon genomen :')


    We moeten een petitie beginnen waarin we alle toffe usernames terug nemen. :Y)
    OT: het verbaasd mij ook dat dit nog vrij is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Inderdaad. Pff. Ik bedoel, sommige fabulous usernamen zijn amper gebruikt en nu - gone forever.

    * * *


    Ik heb trouwens wel even gecheckt of de originele Weasley nog actief is, maar hij staat op inactief, dus ik vond dat ik wel recht had :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Bedankt voor de spoilers. (cat) Nou ja, ik ben niet echt van van die hoofdletter i, maar ik moet toegeven dat ik het zelf ook wel al eens gedaan heb. ^^ Hij is echt awesome! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nooohhh :c
    Silena hoort met Charlie.
    Niet met Charlie Weasley, maar Charles "Charlie" Beckendorf :c


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Baelor schreef:
    Bedankt voor de spoilers. (cat) Nou ja, ik ben niet echt van van die hoofdletter i, maar ik moet toegeven dat ik het zelf ook wel al eens gedaan heb. ^^ Hij is echt awesome! (:


    Queer zijn is gewoon alles

    Pamplemousse schreef:
    Nooohhh :c
    Silena hoort met Charlie.
    Niet met Charlie Weasley, maar Charles "Charlie" Beckendorf :c

    I know. Het was meer een idee om het samen te laten komen, haha :') En IEMAND heeft Beckendorf al dusss


    “A queen will always turn pain into power.”