• Dat is mijn probleem. :Y)
    Nee, serieus, je moet me eens een dag meemaken op school. Ik zit nog op de basisschool -suckt zwaar- en daar is het altijd een enorme chaos. Ik praat te veel. Ik lach te hard. Ik word er weleens uitgestuurd, of ik moet apart zitten. Op mijn rapport stond dat ik mijn volume moet minderen, het enige is, ik kan er niets aan doen. Ik praat gewoon de hele tijd.

    Heeft iemand tips ofzo?


    -

    Volgens mij zijn er geen tips om te zwijgen? Allesinds kan ik er geen geven. Praten is gewoon zo leuk. ;D

    Volgens mij zijn er geen tips om te zwijgen? Allesinds kan ik er geen geven. Praten is gewoon zo leuk. ;D


    En dat vind ik ook.
    Maar ik ben het inmiddels ook wel een beetje zat om er steeds weer uitgestuurd te worden ofzo. ;]


    -

    Bij mij is het net het tegenovergestelde... Toen ik nog voltijds naar school ging tenminste.. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    whaha ik ook dude xD

    ik ben echt altijd fcking druk,ik schreeuw en ik maak mensen net zo hyper als mij zodat er chaos ontstaat n_n


    We can only learn to love by loving.

    Nee heb ik niet,
    En ik maak het elke dag mee, want je zit naast me:Y)

    @ Hajar

    Nou, jij kan er ook wat van xD


    -

    whaha ik ook dude xD

    ik ben echt altijd fcking druk,ik schreeuw en ik maak mensen net zo hyper als mij zodat er chaos ontstaat n_n


    Ik lach ook veels te hard. Ik kan niet op een normale toon lachen. Werd er vorige week maandag weer uitgestuurd omdat ik hard lachte.


    -

    (...)

    En dat vind ik ook.
    Maar ik ben het inmiddels ook wel een beetje zat om er steeds weer uitgestuurd te worden ofzo. ;]

    Nou, dat begrijp ik wel. Op den duur heb je het daar dan echt wel mee gehad. Ik zal eens nadenken. ;}

    @ Hajar

    Nou, jij kan er ook wat van xD


    Hahha jaa, als ik lach houd het nooit op. Maar ik heb tip; Blijf doorgaan met hard praten

    (...)
    Nou, dat begrijp ik wel. Op den duur heb je het daar dan echt wel mee gehad. Ik zal eens nadenken. ;}


    Dankjewel :]


    -

    (...)

    Hahha jaa, als ik lach houd het nooit op. Maar ik heb tip; Blijf doorgaan met hard praten


    Goed idee. Kan ik jou laten zitten met Arjan en Bas. :Y)


    -

    Ik bedenk me dat ik vroeger dan de dingen opschreef. Maar dat is vast niks? ;D
    Ik denk voort!

    hihi,, mijn probleem is niet dat ik teveel praat xD.. (doe ik juist niet)
    ik praat alleen altijd precies op de verkeerde momenten xD (dus als de leraar kijkt.. )
    ben er btw nog maar een keer uitgestuurd geloof ik.. en een keer zat de leraar te schreeuwen dat ik wegens mijn werkhouding beter naar havo kon xD
    kutgast

    Misschien kun je alles op gaan schrijven en briefjes doorgeven aan de persoon naast je xD.. en tekeningetjes maken etc. dan kan ik namelijk niet druk meer doen :P


    rawr! I'm a pirate

    Tape je mond dicht (krul)


    I recycle my thoughts.

    Tape je mond dicht (krul)


    Dat is een optie, maar dan kan ik niet ademhalen. :Y)


    -