• Ja, echt heel erg. Alle school stres is ineens verdwenen.
    Begin dit jaar deed ik gamedesign, dat was niks dus ben ik na 3 maanden overgestapt naar Allround DTP. (= websites maken, tijdschriften opmaken etc.) Omdat ik adhd heb kan ik niet lang stil zitten en ging het hele dag werken achter de computer niet goed. Omdat ik dus mijn energie nergens kwijt kon kreeg ik vaak gezeur met leraren en mijn cijfers daalde behoorlijk omdat mijn motivatie totaal verdwenen was. Nou hadden we vandaag een assessment gesprek (= advies gesprek voor het komende half jaar) en ik kreeg te horen dat ik in de oriëntatie klas terecht kom! Dat is een klas voor mensen die nog niet weten wat voor een opleiding ze willen doen. Dus je krijgt het aankomende half jaar alleen vakken als Nederlands, Engels, Wiskunde en Maatschappij. Nou ga ik dus het schooljaar hierna een opleiding voor Sociaal Pedagogisch werker doen, wat ik als kind zijnde altijd wilde doen, en ik kijk er hartstikke erg naar uit. En ik ben zo opgelucht nu dat ik geen stres meer heb met HTML & CSS (= websites maken) en DTP.

    Zo dat wilde ik even kwijt =D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dat is wel fijn :') Vooral ook dat je nu kan uitkijken naar een studie die je ontzettend leuk lijkt. Nu hopen dat die studie ook echt leuk is x'D


    To live would be an awfully big adventure

    Ooh websites maken kan echt klote zijn :'D Ook al lijkt het aanvankelijk makkelijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Ooh websites maken kan echt klote zijn :'D Ook al lijkt het aanvankelijk makkelijk.

    Ja echt he. Ik dacht eerst ook peace of cake, maar al die codes die je zelf moet typen.. om gék van te worden (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Leuk dat je het weer leuk vind (;


    Me so good.

    Die opleiding doe ik nu al _O_


    -

    Qlimax schreef:
    (...)
    Ja echt he. Ik dacht eerst ook peace of cake, maar al die codes die je zelf moet typen.. om gék van te worden (:

    Ik weet wat je bedoel. Ik word er soms ook echt knetter gek van. xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Genius schreef:
    Die opleiding doe ik nu al _O_

    Is t een beetje leuk? :'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    HTML en CSS zijn inderdaad wel meh, maar niet moeilijk te leren in principe... Ik heb me laatste site in Flash geschreven met Actionscript3 though, kan je veel meer mee zonder er PHP/Javascript bij te betrekken.

    shadowsalyer schreef:
    HTML en CSS zijn inderdaad wel meh, maar niet moeilijk te leren in principe... Ik heb me laatste site in Flash geschreven met Actionscript3 though, kan je veel meer mee zonder er PHP/Javascript bij te betrekken.

    Wij moesten alles handmatig invoeren in notepad :l


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.