• Iedereen heeft toch wel een plekje waar je ff tot rust kan komen, Waar het even lijkt of je geen zorgen hebt. En de wereld 100 000 kilometers vn je verwijdert is. Waar je gwn ff jezelf kan zijn. x3

    Waar is dat bij jullie. ?

    Bij mij is dat de wc boven. Daar is zo een dakraam. En daar kan ik uren door staren. Als ik door dat raam kijk is het alsof ik de wereld op een andere manier zie. x3

    Wat is jullie eigen plekje ?.


    A. ikmisje.

    Heb ik niet. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik hou ook van de badkamer x]
    Gewoon lekker met vloerverwarming, een raam, een wc, en zoveel spullen x]


    Your make-up is terrible

    Heb ik ook niet (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Op de vensterbank van mijn kamer, maar dude, dat is wel gevaarlijk ö. Doe altijd mijn deur op slot, anders denkt mijn mam dat ik zelfmoord aan het plegen ben. Nee, ze wordt gewoon pissig als ze mij erop ziet, want mijn raam staat dan zo helemaal open, en dan zit ik zo op de vensterbank buiten, snapje?


    -

    In mijn kamer gewoon tegen muren aan staren of uit een raam of als ik alleen in de klas mag blijven (persoonlijke redenen) etc...

    De badkamer.
    Vooral als ik aan het schijten ben.
    Dan kom ik helemaal tot rust.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Op de vensterbank van mijn kamer, maar dude, dat is wel gevaarlijk ö. Doe altijd mijn deur op slot, anders denkt mijn mam dat ik zelfmoord aan het plegen ben. Nee, ze wordt gewoon pissig als ze mij erop ziet, want mijn raam staat dan zo helemaal open, en dan zit ik zo op de vensterbank buiten, snapje?


    Ja.. Dat is zalig. ik doe het ook vaak, Vndaar heb ik echt een praachtig zicht. :')


    A. ikmisje.

    De badkamer.
    Vooral als ik aan het schijten ben.
    Dan kom ik helemaal tot rust.

    whaha, omg. Dan ben ik helemaal gespannen, want ik weet niet hoe ik moet kakken ö


    -

    (...)
    whaha, omg. Dan ben ik helemaal gespannen, want ik weet niet hoe ik moet kakken ö

    HOLY CRACK!
    Denk jij na over hoe je moet schijten? x'D
    Hahaha x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)

    Ja.. Dat is zalig. ik doe het ook vaak, Vndaar heb ik echt een praachtig zicht. :')


    ik ook ö
    eerst zie ik zo mijn mega grote tuin, en dan een hoop velden, met daarop paardjes :Y)


    -

    (...)
    HOLY CRACK!
    Denk jij na over hoe je moet schijten? x'D
    Hahaha x'D
    tuurlijk ö
    eerst moet ik mijn linkerspiergat gebruiken, daarna mijn rechterspiergat, maar daarna komt het moeilijkste ö dan moet ik ze beide gebruiken ö echt zo moeilijk jom.


    -

    (...)tuurlijk ö
    eerst moet ik mijn linkerspiergat gebruiken, daarna mijn rechterspiergat, maar daarna komt het moeilijkste ö dan moet ik ze beide gebruiken ö echt zo moeilijk jom.

    god. Je anusspiertjes x'D
    JE KRINGSPIEREN heet dat
    hehehehe x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    god. Je anusspiertjes x'D
    JE KRINGSPIEREN heet dat
    hehehehe x'D


    ik heb zo mijn eigen woorden :Y)


    -

    Ik hou ook van de badkamer x]
    Gewoon lekker met vloerverwarming, een raam, een wc, en zoveel spullen x]


    Omg. Ik hou vn vloeerverwarming. x3


    A. ikmisje.

    Mijn kamer. Ik heb er een dakraam en een soort van bankvensterbank (zoon hele brede vensterbank met zacht matriaal en kussens weetjewel?
    en ik vind het fijn om daarop the zitten of liggen.


    Don't blame the others for the mistakes you made...