• ik heb een gedeelt account, [/zegt niet welke van de 3^^]

    en daar staat een serie van de ander op..
    en die blijkt gewoon freakin gekopieërd! =O
    ik ben nu bestwel boos op haar maarja..
    het viel bestwel op, haar hele schrijfstijl is normaal anders^^

    maar hebben jullie dat ook meegemaakt?
    dat er een serie gefaked is op een gedeelt account of door iemand anders?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Kan het zijn dat ik die gelezen heb en het overgeschreven is van het boek van carry slee; Dat heb ik weer?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Kan het zijn dat ik die gelezen heb en het overgeschreven is van het boek van carry slee; Dat heb ik weer?


    ik weet niet welk boek het is
    maar ik heb Sas vandaag gesproken, eerst leek het alsof ze wou ontkennen.
    maar ik zei ook meteen dat dat geen zin had x]
    en naja ze schaamde zich volgens mij bestwel^^
    -meteen werd het onderwerp verandert-


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)

    ik weet niet welk boek het is
    maar ik heb Sas vandaag gesproken, eerst leek het alsof ze wou ontkennen.
    maar ik zei ook meteen dat dat geen zin had x]
    en naja ze schaamde zich volgens mij bestwel^^
    -meteen werd het onderwerp verandert-
    Maar gaat het over Sanne, en noa? Dan weet ik namelijk waar je het over hebt.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...) Maar gaat het over Sanne, en noa? Dan weet ik namelijk waar je het over hebt.


    ehmm vergeten :$
    maar wat mij nog bijstaat was, dat het over een meisje ging die best arm was en in een houten hut woonde, samen met haar familie + oma
    en een nacht nam die oma haar mee richting het kerkhof om iets te vertellen ofzo..
    ik weet het niet meer goed ><
    maar zoveel delen waren er nog niet.


    weetje wat ik egt dope vond, Sas geloofde me eerst niet omdat het boek "bestwel onbekend is?"


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Dus als ik het goed begrijp, heeft jouw vriendin een verhaal overgetypt van een boek? En een paar woorden verandert of zo?

    x



    nee ze schreef het precies letter voor letter uit het boek over
    ik heb het zelf thuis ook heb het net uit


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    wowa!!
    das triest..
    maar je maakt toch juist verhalen om te kunnen verzinnen!!! fantasie gebruiken.. anders kun je net zo goed gaan oefenen voor je typexamen ofzo.. als je het toch alleen maar overtyped!! hmm.. fantasie is gezond.. niet liegen/ overschrijven en dus op scheppen met iets dat niet van jou is :O
    *zit helemaal verontwaardigd achter haar computer*


    rawr! I'm a pirate

    oei zwaar naaiend.
    mij is het ook wellens overkomen. iemand stal ideeën van me die ik later in haar quiz teruglas. me was pissed. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.