• De titel zegt het al ^^ Hoe werd jij fan van de favo band(s) :P

    Blowsight:
    Speelden in het voorprogramma van Cinema Bizarre, en ik was meten verkocht ^^

    Cinema Bizarre:
    Ik hou van J-rock, en via een site kwam ik bij hun terecht.. Maar ik vond ze niets.. Totdat ik een half jaar later (klinkt faag) over ze droomde :P En toen ging ik weer zoeken, en toen werd ik fan ^^

    Duss.. Hoe zijn jullie fan geworden van je favo bands?

    Chuu~


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Uwh.. ik heb op het moment niet echt een 'favo'band ookal ben ik helemaal verslaafd aan Sevendust de laatste tijd. dus srry xD


    We can only learn to love by loving.

    Tokio Hotel;

    Eigenlijk, eerlijk? Geen idee, dankzij mijn besties heb ik ze eigenlijk echt leren kennen, ik zocht muziek op enso, ik was like;meteen verkocht ofso =3 Ze hadden iets speciaals, daarvoor vond ik steeds dat ik iets miste in mijn leven en dat is nu precies niet meer x3 en een leven zonder kan ik me nu écht niet meer voorstellen.

    Van al die andere bands is het met der tijd gekomen maar ze hebben niet echt een plekje in mijn leven ingenomen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    nouja. ik heb heel veel favo bands.
    meestal is het, dan van, je hoort er van ofzo. of via een vriendin. en dan op youtube opzoeken. dan blijkt de zanger een sexi metalheadje te zijn. en dan ben ik meteen verkocht x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    ehmm lang verhaal?
    Linkin park: ik had numb/encore en In the end weleens op de radio gehoord maar ik wist nit van wie die was. na pas een half jaar [ =O ] kwam ik er achter^^ en toen ginge ik verder kijken en naja ik vond gewoon egt álles mooi [yep daar was ik zelf ook verbaasd over]
    en toen ja ging ik het dus veel luisteren enzo en zo werd ik dus fan, zeg maar. denk ik^^ en toen Mtm uitkwam werd ik egt hardcore fan ;]
    Fort Minor: dat is het solo-project van de rapper van LP, en ik vind die muziek gewoon geweldig <3
    Escape the fate: ik ben eigenlijk nog niet zolang ETF fan, maar ja een leidjes zijn ook gewoon geweldig <3 alleen ik mis Ronnie T.T


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ehmm lang verhaal? naja ik gá het lkkr wel uitleggem :P

    We can't wait.x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Door het Guines Book of Records n___n

    Door het Guines Book of Records n___n


    Cool ^^ Welke band was/is het?


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    (...)
    We can't wait.x'D


    whahaa astu ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik had altijd de voorkeur gehad op de wat serieuzere muziek. Toen ik een jaartje of 12 was hield ik van Tatu maar ik wist destijds niet dat er een hele wereld was vol muziek die mij aansprak. Toen ik een jaartje of 13/14 was leerde ik Nightwish kennen en dat vond ik zo mooi dat ik andere groepen in dezelfde stijl ging opzoeken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tokio Hotel


    gwn door de clip monsoon op tv ;)

    ik was echt meteen verkocht :D


    ' niks is wat het zijn moet '

    Cinema Bizarre
    Met dank aan Av en Ay mijn zussies en matties (cool)


    Candycorekid.

    Tokio Hotel


    gwn door de clip monsoon op tv ;)

    ik was echt meteen verkocht :D


    Bij Tokio Hotel was eerst een vriendin fan.. Maar ik luisterde er nooit naar, omdat een aantal mensen ze haten die ik ken. Maar doordat die vriendin fan was, ging ik er ook naar luisteren ^^

    Die vriendin is trouwens nu geen fan meer 'omdat ze te populair zijn'. -_-'


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    de meeste: via internet, meestal als vrienden me een filmpje sturen.
    Kensington/SAT2D : ze speelden in het voorprogramma van the Wombats/Tokio Hotel ik was echt direct verslaafd.


    I am an idiot, I move.

    En als je nou geen fafo band heb ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik had er iets over gelezen in een tijdschrift, maar ik had er niet veel aandacht aan besteed en een half jaar later stonden ze er opnieuw in, meer en meer en toen ben ik ze gaan opzoeken en ben vanaf toen meer en meer fan geworden ^^


    You're a star in heaven.