• De titel zegt het al ^^ Hoe werd jij fan van de favo band(s) :P

    Blowsight:
    Speelden in het voorprogramma van Cinema Bizarre, en ik was meten verkocht ^^

    Cinema Bizarre:
    Ik hou van J-rock, en via een site kwam ik bij hun terecht.. Maar ik vond ze niets.. Totdat ik een half jaar later (klinkt faag) over ze droomde :P En toen ging ik weer zoeken, en toen werd ik fan ^^

    Duss.. Hoe zijn jullie fan geworden van je favo bands?

    Chuu~


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    ik heb achterlijk veel bands waar ik fan van bn, maar ik heb ze gevonden met limewire :"D gewoon rock/metal intypen, en sommige ook met TMF Rockt. Zoals slipknot en bfmv =]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik heb heel veel favo band en zanger(essen) maar t hoe ik fan van Avril Lavigne ben geworden is wel t weirdste verhaal xD
    nou komt t:
    ik en een vriendin waren helemaal verslaafd aan Avatar (jullie weten wel dat tv programma xD) nouja we gingen ook musicvideo's opzoeken op youtube en er waren hele mooie filmpjes waar een liedje van Avril onder stond. op een gegeven moment dacht ik: laat ik maar eens wat meer van haar opzoeken.
    en tja onderhand ben ik helemaal gek van haar en ben ik al naar een concert van haar geweest wat helemaal geweldig was ^^
    haha stom hea xD


    She said: I gotta find out for myself

    Bijna zo goed als alle bands waar ik fan van ben heb ik zowat via Buzznet leren kennen...
    Behalve dan de 'bekendere' bands zoals Sipmle Plan en Green Day enz..die heb ik gewoon via de radio of TV leren kennen.
    En dan nog ToHo...die heb ik twee jaar geleden in Parijs leren kennen...
    Ik zag ze daar in een boekenwinkeltje op zo 'n frans blaadje staan en ik dacht "woow, als ik terug thuis ben, dan moet ik ze eens checken, want bij ons zijn ze precies nog niet zo bekend.."
    Duzz ik ging ze toen checken en ik was meteen verkocht...en twee maanden later was de 'hype' zowat gekomen..


    Live for something or die for nothing

    Rage Against The Machine
    We hadden de film The Matrix gekocht bij de DVD. Leek mij niks aan, maar wie raakt er verslaafd? Jah, ikke dus. Aan het eind gebruiken ze in die scene waar hij een telefoontje pleegt het liedje Wake Up van Rage Against The Machine. Toendertijd vond ik dat wat schreeuwerig. Maar toen zocht ik wat op Limewire en toen downloadde ik Bullet In The Head, en die vond ik wel heel erg cool

    Simple Plan
    Nou... Het was aan het begin van dit jaar, en ik was aan't zappen. Ik kwam zo bij TMF aan, en daar begon dus een liedje. Ik dacht zo; 'Fuck, weer zo'n rapper..u-u' Ik zapte weg, en nog geen 2 minuten later ofzo, zapte ik terug. Het 2e couplet zou dan bezig moeten zijn ofzo. Ik dacht zo; 'Hm.. Het kan nog wel, het is in ieder geval geen rappersshit.' Het liedje was afgelopen, en wat stond er; SIMPLE PLAN - WHEN I'M GONE Na nog een paar keer luisteren naar dat liedje ben ik dus op internet gaan zoeken, en toen kwam ik bij Welcome To My Life. Ik was verliefd. Het was gewoon hét liedje. Meer luisteren, en toen kwam Shut Up. Dé verslaving! Sinds toen ben ik dus enorme fan van SIMPLE PLAN.<3

    gO:AUdio
    Het was dus nog voor het Simple Plan concert, en ik was liedjes van KIGH [Kids in Glass Houses] uit m'n hoofd aan't leren. Het is trouwens niet gelukt, ik kende er maar een x_x. Maarr.. Ik kwam dus Go:Audio tegen. Ik dacht; "Whoa, leuke naam!;D" Meteen erop klikken. Het was She Left Me. Ik dacht meteen; "Klinkt goed, moet ik onthouden." Daarna ben ik weer verder gegaan met Simple Plan. Een paar dagen later herinnerde ik me Go:Audio weer. Die ene leuke zanger [James Matthews]. Ik ging weer zoeken, en toen kwam ik op Made Up Stories. Die vond ik super!
    Toen was het even stil, en na het Simple Plan concert kwam het weer terug. Ik ging weer zoeken, en vond toen So Quiet You Were. Ik meteen janken; Dat lied is zoo mooi! Ik ging verder zoeken, en ook op hun Myspace kijken [meteen mailtje naar ze gestuurd =x]. Toen kwam Why; Piano cover. Ik ging janken, zo hard als ik kon. En toen... tja, toen was het stil. En nu heb ik een gedownloadachtig CD'tje van hun, met 5 nummers erop ;D. En over welgeteld 21 dagen komt de CD Made Up Stories uit in Engeland, en misschien komt mijn bestelde CD dan ook naar ons toe!;D

    Kids in Glass Houses
    Overheilig Simple Plan concert denk ik :]

    You Me At Six
    Thanks Marloes + Simple Plan concert :]


    Underdog, just look at the mess you made.

    Tokio Hotel:
    TMF en gewoon bandjes googlen! Ik kwam op TH eerst luisterde ik ze alleen maar omdat ik Bill togh echt een wijf vond! Maar ik ging meer informatie zoeken en vond ze toen super coowl! En tjha nu is Bill togh echt een van mijn grote idolen... Kinda weard hea?!

    Paramore:
    TMF en op youtube, twilight heeft daar ook bij geholpen!

    Robert Pattinson:
    Via Twilight fan vn hem geworden. Maar ik vind zijn nummers gewoon inspirerent en gevoelig... :)


    Tears are crashing out of my eyes

    Jonas Brothers (H)
    Gewoon zomaar, van de ene op de andere dag


    : )

    een vriendin vn mij had ze een jaar gelede gevonde op internet, maar toen luisterde ik er niet echt naar. Toen ze meer en meer op tv kwame ben ik hun muziek gaan opzoeke en zo ist almaal begonne xD


    <i>I'm Already Cursed</i>

    internet.


    -

    Beyoncé (geenbandmaarwhatever.)
    Ik was dus vroeger helemaal fan van haar. Toen ik een jaar of 10 was. Ik vond haar muziek helemaal geweldig en blabla. En toen ineens was dat een beetje over. En nu, toen ze weer eens een nummer uitbracht, vond ik haar ineens weer helemaal geweldig enja. Zo kwam het. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    emilie autumn

    door zon kind op msn,,ben ik emilie autumn gaan opzoeke op internet en ik vindt de muziek gewoon zalig (hoera)


    Imperfection Is Beautiful

    Tokio Hotel

    Ik kwam op deze site terecht Quizlet door een vriendin, en toen zag ik zo'n plaatje van Tom en ik dacht "Hee wie is dat :P" dus ik ging kijken en toen kwam ik erachter dat hy in tokio hotel zat dus ging ik muziekje van hun luisteren en ik vond het dus wel GEWELDIGG. ;D


    230210. <3