• Ik blijf maar janken om m'n ex, terwijl ik al een nieuw vriendje heb. We hadden fucking 14 maanden verkering, ik mis hem zo erg. Het ergste is nog, dat we dus nog allebei van elkaar houden, maar dat hij en ik allebei bezet zijn. Ik mis hem zo verschrikkelijk, maar ik voel me ook zo schuldig tegenover m'n huidige vriendje dat ik nog om hem zit te janken. Ik weet dat ik m'n ex nog terug krijg, maar ik kan er niet tegen dat hij van een ander houd, of dat hij een ander aanraakt of zoent ofzo. Dat zeg ik niet, maar het doet zo een pijn. Verdomme, niet te geloven dat dit gevoel bestaat.


    Life is hard and then we die

    Praat eens met hem en mißchien komt het dan wel goed tußen jullie 2 =)

    ik praat zovaak met hem, ik zie hem zovaak, maar het gaat gewoon niet, ik moet wachten, maar ik wil niet wachten, ik wil hem terug, ik wil hem zo graag terug ><


    Life is hard and then we die

    maar als je hem zo graag terug wilt waarom zet jij dan niet de eerste stap zeg maar en maak het uit met die jonge waarmee je nu hebt?


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    maar als je hem zo graag terug wilt waarom zet jij dan niet de eerste stap zeg maar en maak het uit met die jonge waarmee je nu hebt?
    Omdat de liefde voor hem nog niet weg is, en als ik met hem ben voel ik me mega happy en alles. Is ech heel raar.. god ik weet echt niet wat ik moet.


    Life is hard and then we die

    hmmm.. ik zou als ik jou was het eerst en vooral met je vriendje uitmaken. ik bedoel zo is het echt zielig!! 14 maanden :O wow!!
    heb je het hem al wel eens gezegt.. dat je hem nog leuk vind??
    is wel kut.. achja.. geloof me, het komt allemaal wel goed.. be pacient.. (A)


    rawr! I'm a pirate

    hij weet inderdaad dat ik hem nog leuk vind, correctie, dat ik van hem houd.


    Life is hard and then we die

    bij je titel moet nog godver voor

    dan staat er godverdomme ! :D

    ik weet ik ben goed :D

    xD

    hmm praat eens met hem !

    (alle 2 )

    Succes !


    ' niks is wat het zijn moet '

    Dus je hebt nog gevoelens voor je ex, en voor je huidige vriendje.. en die 2 houden ook nog van jou..
    Het klinkt makkelijker dan het is,, maar ik denk dat je dan gewoon moet kiezen, en de andere agter je laaten..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    weet je ik heb net een goed idee gekregen
    mischien moet je met je beste vriendinnen ofsow ff op vakantie
    ik bedoel neem ff de rust en denkerover na(of juist niet)
    ik weet niet zeker maar dat kan helpen


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    oo,, ok .. nja.. dan weet ik het ook niet..
    Maar kijk, vind je nu het vriendje dat je nu hebt ook echt leuk?? want wie weet zit er -weet ik veel- 20 straten verderop een meisje helemaal te zwijmelen als ze aan JOU vriendje denkt.. en als JIJ dat dan niet doet, zou dat heel triest zijn voor dat meisje.. (hihi,, 20 stratenxD.. mijn dorpje heeft er maar 3 )
    En nja.. hij moet ook echt iets doen. erhmm.. zoek contact met hem.. weet ik veel schrijf een brief, maak een tekening.. Ok ok.. denk je dat hij echt van zijn vriendin houd??

    hmm.. moeilijk!


    rawr! I'm a pirate

    Dus je hebt nog gevoelens voor je ex, en voor je huidige vriendje.. en die 2 houden ook nog van jou..
    Het klinkt makkelijker dan het is,, maar ik denk dat je dan gewoon moet kiezen, en de andere agter je laaten..

    oke, dit klonk best afgezaagt ><
    Maar ik zou het vedder ook niet weten..
    Mischien moet je, als je niet tuusen hun kan kiezen, ze alleebij laten gaan.. even rust nemen ofzu.. helpt meestal enoorm.
    IN iedergafal veel sterkte ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik heb da ook voor, keb al 2 liefjes voor hem laten vallen, maar steeds trap ik in het ongeluk :) hij zit te zeggen van 'ik kan da ni aan..' en dan laat hij me ook vallen. hij verkeerd nu 2 jaar, ik 6 maand. ik zie hem verdomd nog graag (: maar hij snapt het gewoon nooit =) NOOIT.