• tudu-tudu-tu-duuu^^

    :Y)

    tadaam :Y)

    het is vreselijk als je zo je comeback moet maken. het is een comeback die je eigenlijk niet zo wilt. iedereen gaat nu zn muziek luisteren omdat ie in het nieuws is enzeu.. en ik moet eerlijk zeggen, ik ben nu ook benieuwd naar zn nummers en ik weet dat ze goed zijn, maar alleen al door die stomme opschudding heb ik daar geen zin meer in. ><

    Ik eigenlijk niet. Ik moet de liedjes ook niet echt horen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik ook niet. stomme opschudding. ik bedoel ik vond Billy Jean en Bad best vet enzeu.. maar die ga ik maar niet luisteren. ik heb geen zin om nummers te luisteren doordat ze zo in de spotlight staan.. en dan op zo'n manier. net andré hazes joh. :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    weten jullie mensen, het is weer warm op mijn kamer... --'

    Whipple schreef:
    tadaam :Y)

    dudelina, je bent over de 7000! ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vond Thriller en Beat it wel goed. En dat zijn denk ik de enigste twee liedjes die ik kende van hem.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Whipple schreef:
    weten jullie mensen, het is weer warm op mijn kamer... --'

    ramen open! ;D
    ik heb ook weer de deur en mn raam open. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het is overal warm denk ik.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    weten jullie, er is dus op de tv, alleen maar MJ.. zeg maar,, en ik kan der niet meer tegen.. maar.. anyways... er was dus zo'n clip van MJ, en ik weet de naam niet meer.. maar daar lijkt hij dus echt op een wijf.. :X

    [daar is hij al blank zeg maar..]
    -wilde dat even melden :Y)-

    CAMILLE ôo
    we doen mee! wij praten ook over micheal jackson.. neeeeman. ander onderwerp? ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    dudelina, je bent over de 7000! ;D

    ich weiss:Y)!

    -had dat ook al geplaats in het vorige topic, maar heeft waaarschijnlijk nobody gezien :Y)-

    Whipple schreef:
    weten jullie, er is dus op de tv, alleen maar MJ.. zeg maar,, en ik kan der niet meer tegen.. maar.. anyways... er was dus zo'n clip van MJ, en ik weet de naam niet meer.. maar daar lijkt hij dus echt op een wijf.. :X

    [daar is hij al blank zeg maar..]
    -wilde dat even melden :Y)-

    echt overal hè. echt elke zender zie je wel iets van hem! ôo is het zijn muziek niet dan is het wel het feit dat ie dood is. rotopjoh. ik word er gek van. :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Omg, ja, ander onderwerp. Please.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Het is overal warm denk ik.

    das waar (A)
    maar bij mij is het toch wel extreeem :Y)

    -ik heb een kamer op zolder.. (A)-

    maar we gaan nu naar een ander onderwerp kindjes n_n