• UTRECHT MEETING • 2019


    Because sometimes internet friends
    ——— are the best friends.


          Hallo lieve Q'ers —
          Hierbij wil ik de (hoogstwaarschijnlijk) allereerste meeting van 2019 organiseren — namelijk in het prachtige Utrecht. We kunnen de start van het nieuwe jaar, verhalen over van alles en nog wat en andere shit bespreken onder het genot van veel gelach (en McDonalds).

          Datum
    3 Januari 2019 • 12:00 — . . .

          Deelnemers
          Zeker
    • Anna | Donker ——— 19
    • Britt | ELIOT ——— 23
    • Mirte | Abraxos ——— 25

          Misschien

    [ bericht aangepast op 25 nov 2018 - 0:14 ]


    •

    Ik wil, maar ben dan waarschijnlijk op vakantie D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lijkt me ontzettend gezellig!
    Als ik kan, lijkt het me wel leuk. Maar idk yet hoe ik dan zit met planning en alles.
    Zet mij voorlopig maar op 'misschien'.

    Nee doe 18 September dan kan ik er ook bij zijn D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    @ Cheryl — Damn. D: Weet je zeker dat je dan op vakantie bent? Of moet ik je op misschien zetten?
    @ Frederick — Ik zet je erbij. (:
    @ Laura — I knooow, maar die treinkaartjesactie van Kruidvat zijn dan niet meer geldig. D:


    •

    Ja verdikkie ik mis alle leuke meetings dit jaar D:

    Even zwelgen in zelfmedelijden hoor


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lijkt me wel leuk om jullie een keer te meeten — vooral omdat jullie naar Utrecht komen — maar ik ga met mn vrienden op vakantie alleen is de datum nog niet bekend, dus zet mij maar op ‘misschien’

    Selena • Arcenciel • 21

    Ik zit overigens serieus te overwegen om het op 18 september te gaan doen, ook al zijn dan de kaartjes van Kruidvat niet meer geldig (er komen wel andere acties). Gewoon omdat ik wil dat er zo veel mogelijk mensen komen, haha.


    •

    Oh haha ik dacht er toevallig gisteren aan dat ik wel weer een Utrecht meeting wilde organiseren :'D

    Ik kan geloof ik wel. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ikki ikke, pick me Mirte ik wil ook! Zet mij maar op misschien zal ff de datum checken maar denk dat ik wel kan.

    Oh als het 18 sept is kom ik vrijwel zeker niet. D:

    [ bericht aangepast op 18 juni 2018 - 12:55 ]


    The truth is out there.

    WELKE DATUM VINDEN JULLIE FIJNER?
    18 AUGUSTUS OF 18 SEPTEMBER?


    •

    18 september is op een dinsdag. Dus dan 15 september?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sattler schreef:
    WELKE DATUM VINDEN JULLIE FIJNER?
    18 AUGUSTUS OF 18 SEPTEMBER?


    Sept gaat hem wss voor mij niet worden. Dus als aan mij ligt augustus want meer kans maar still not sure over augustus omdat ik met verhuizen zit. Maarja sept is net begin van mn schooljaar dus verwacht dan niet te kunnen.


    The truth is out there.

    Oh whut — ik raak helemaal in de war, HAHA.

    Maar ik kom er nu achter dat ik zelf in september al vrij vol zit, dus het blijft gewoon 18 augustus.

    SORRY VOOR DE ONDUIDELIJKHEID.


    •

    Ja ik wil! Voor nu even op misschien, ik ga straks thuis even kijken of ik dan kan of niet.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HAHAAHAH MIRTE STRESS. Nee als het augustus is denk ik dat ik wel kan maar hangt af van verhuizen enzo. Dus misschien. Wil wel dat Britt dan ook komt hoor. :')


    The truth is out there.