• Ja hoor,gistermorgen was het weer zo ver. Rachel komt met een slaperig hoofd haar trap en en boem. Bij de laatste 2 treden glijdt ze uit en valt ze zo op haar kont de trap af. En weer op haar voet die al gekneusd was. Zo slim is ze. Want dat was al de 3e keer.
    Mijn vraag aan jullie is. Zijn jullie wel eens van de trap gevallen,en heb je toen iets gekneusd of gebroken?


    Music is the new sex

    Ik val zo vaak van de trap af..
    Mrgoed.. Nog nooit wat gebroken ofzoow.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Dat is niet zo slim Ö
    En ik vergat een paar maanden geleden de laatste 2 treden, gleed van de trap recht tegen de kattenbak.
    Heb een week niet op die voet kunnen lopen ö


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ja, bijna van boven toen ik klein was. ö niets gebroken, alleen wat blauwe plkken. en soms glijd ik weleens uit, maar val ik niet ofzo. (: dan doen alleen mijn armen pijn omdat ik me dan plots zo stevig vast moet houden. ;p
    en beterschap met je voet enzo! (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, maar ik heb nog nooit iets gebroken daardoor :')


    Listen to what we're not saying..

    Mijn tante laatst van de laatste 2 treden, heup gebroken


    Ik heb o.a. mijn stuitje en pols gekneusd gehad, nog nooit iets gebroken.

    ik was gevallen zijdelings van de trap van de laatste 3 treden recht op mn bakkes en ik had juist een napoleon in mn mond :') en toen had ik een gebroken arm n-n


    All was well.

    Nee O_o ik heb een hele coole stijle trap waarvan je af kan glijden xD [/langs de reling xD]


    We can only learn to love by loving.

    Nee geen gebroken voet, maar wel een gebroken arm :| Dat was minder leuk, maar ik moest in school wel niet schrijven xP


    It's all for you, my butterfly.

    Ik had een trukje gevonden bij een poortje en ik zat heel de tijd met mijn kop daar tussen en plots kon ik mijn kop niet meer terug trekken ik zat vast had papa heel dat poortje moeten afbreken o.o
    Maar dat heeft niets te maken met trappen xP
    Ik ben eens van de 5de voorlaatste trap gevallen KABOEM deed dat.


    I found myself in Wonderland.

    Nou dit kind breekt haar duim bij een flikflak ><


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik ben al 20 keer van de trap gevallen, maar ik heb nog niets ergs voor gehad!^^

    Behalve gezichtsverlies toen ik op school van de trap viel><


    Get outta my head!

    Ik ben ontelbaar keer van de trap gevallen en geef steeds gewoon de trap de schuld :Y) en ik heb daardoor men arme arm gekneuds en toen moest ik ook nog eens een hele pokke week in het gips omdat ze dachten dat die gebroken was. Stomme dokters


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Over een maandje -.-" van helemaal bove tot helemaal benede :S en toen was heeeel men rechter kant blauw

    Ik ging van tekenen heel snel naar scheikunde. Viel ik van de trap. Drie leraren zitten me aan te staren. Eentje begint van: het is ook zo'n rottrap! GAat het wel!?
    Ik sta op en ga zo snel mogelijk naar scheikunde (was allang blij dat mijn etui net niet van de trap helemaal naar beneden was gevallen XD) En de lerares scheikunde zegt doodleuk: Wel beetje laat he? *maja die wist ok niet wat er gebeurt was*
    Ik ga gewoon zitten, maar ging later wel nog natrillen van schrik XD En toen had ik een paar dagen een heupsmurf.