• is een lippiercing schadelijk voor je gebit? me ouders zeggen van wel, als je een ringetje erin wil doen, en dat wou ik en nu doe ik dus een neuspiercing, maaarrr! is dat waar? Dat een ringetje door je lip schadelijk is?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Zover ik weet niet, het is in ieder geval iets waar ik nog nooit van gehoord heb! Ik zou het navragen bij de tandarts ofzo, die heeft daar meer verstand van.


    Why don't you break my heart

    Ja, dat wilde ik al doen, maar ik wilde eerst hier vragen..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Het is wel schadelijke als een plastic staafje en dan een knopje.. maar een metalen staafje is ook schadelijk. *Kan zijn..* bij sommige mensne wel.. anderen mensen niet.. ligt eraan hoe dicht je lip bij je tanden ligt.. en het kan dus zijn dat het staafje langs je tandvlees schraapt.. maar bij een ringetje zal dat denk ik wel meevallen.. maar j kan altijd in een piercing shop naar je lip laten kijken of dat gaat en info vragen.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    goed om te weten ! want ik wou er wel eentje in mijn lip (A) maar mag nu (nog) niet :(:(:(:(
    egt vet jmmr maar dt wil ook nog niet nu (beugel !!) jah ik hb der een :S en dn klapt ut tegen elkaar :S maar ik wíl er wel een :D
    'Xx tnx vo de info trouwens!


    when words fail, music speaks.

    Ik heb een knopje, maar zelfs daar bijt ik op aan de achterkant. Het is een plat dingetje maar alsnog.
    Ringetje is wel cool, maar je moet jezelf echt inhouden er niet mee te spelen. Ja het is dus schadelijk. Maar dat zijn wel meer dingen.