• Hoii!
    Ik heb een quizlet oftewel een verhaal, maar niemand maakt um.. :(
    Mjaa, ik doe dit nooit, maar ik laat van het eerste deel de uitkomst zien:

    Ik loop het schoolplein op. Ik zie Mariel, wat is ze toch mooi! Zij is tenminste aardig tegen mij.

    Ik ga in een hoekje staan. Voor me uitstaren. Eerste bel. Ik loop naar het klaslokaal. Engels hebben we. Ik zit naast Sander. Ik vind hem niet geweldig, maar hij bemoeid zich der niet mee, dat ik niet praat. Calvin, en Mick wel. Als de les is afgelopen, hebben we een kleine pauze. Ik ga aan een tafel zitten, en pak een zakje uit mijn tas. Er zit ontbijtkoek in. Mariel en haar vriendin kaatje- die ook wel meevalt- komen naar mij toe. Hoi diederik! Ik glimlach slapjes. Mijn zusje ligt in het ziekenhuis. Wil ik zeggen. Mijn vader is ook ziek. Maar ik zeg niks. Ze kletsen ergens over. Geen idee waarover. Maar het schijnt iets grappigs te zijn. Ze lopen weg. Calvin komt naar mij toe. Ha, wie we daar niet hebben! Mick komt er ook aan. Ze gaan om me heen staan. waarom houden ze niet op met pesten? Ze duwen me en schelden. Ze pakken mijn koek af. Calvin geeft me nog een harde tik tegen mijn neus aan, waardoor ik een bloedneus krijg. Ze lachen me uit. En ze gaan naar de volgende les. Ik volg ze op een afstand. Ik moet ook naar die les. Bloedneusen doen niet zo'n pijn. Maar deze wel. Ik loop als laatste de klas in. Ik zit weer naast Sander. Mariel ziet me. En kijkt boos naar Calvin en Mick. Ze weet dat zij het hebben gedaan. Opeens denk ik weer aan mijn zusje. Ik hoop dat het goed met haar gaat. Ik moet -samen met mijn moeder- de laatste tijd alles alleen doen.

    Ik meld me de volgende les ziek, denk ik. Geen zin meer in Calvin, en Mick.

    Ik lijk nu wel een aansteller, maar ze zijn echt rotjongens


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (flower)


    AAP

    :( niemand doet um :P


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room