• Geen idee of hier al is eerder melding van is gemaakt, maar bij de lijstjes die ikzelf maak kan ik nooit reacties verwijderen. Misschien hoort het wel zo, maar dat lijkt me erg sterk.
    Ik ben nog wel is geneigd om een lijstje aan te passen en dan is het handig als ik ook bepaalde reacties kan verwijderen. Hopelijk kan hier is naar gekeken worden. :-)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bij mij is het geen probleem, maar dat ligt dan waarschijnlijk aan de modpowers.
    Ik zal het doorgeven aan Rutger, maar ik vrees dat dit niet onmiddellijk opgelost zal worden... Je mag altijd die reacties melden en dan zullen wij ze in jouw plaats verwijderen. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Bij mij is het geen probleem, maar dat ligt dan waarschijnlijk aan de modpowers.
    Ik zal het doorgeven aan Rutger, maar ik vrees dat dit niet onmiddellijk opgelost zal worden... Je mag altijd die reacties melden en dan zullen wij ze in jouw plaats verwijderen. c:


    Ik lees nu per toeval dit topic, maar iets melden via de report functie - zoals je in je reactie aangeeft - werkt helaas niet (in meerdere pagina's). Ik heb na 5 maanden nog altijd een SQL error in process.php (heb daar al eens een topic over gemaakt om het te melden) waardoor een report dus niet verstuurd wordt.


    WinterDawn

    Winterdawn schreef:
    (...)

    Ik lees nu per toeval dit topic, maar iets melden via de report functie - zoals je in je reactie aangeeft - werkt helaas niet (in meerdere pagina's). Ik heb na 5 maanden nog altijd een SQL error in process.php (heb daar al eens een topic over gemaakt om het te melden) waardoor een report dus niet verstuurd wordt.

    Om welke pagina's gaat het precies? Dan zal ik dat ook direct doorgeven. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Om welke pagina's gaat het precies? Dan zal ik dat ook direct doorgeven. (:


    Ik heb dit probleem zo'n beetje bij profielen, reacties op stories en gastenboek. Verder heb ik het niet uitgetest , maar sowieso bij de genoemde onderdelen dat ik die process.php met SQL foutmelding krijg.


    WinterDawn

    Winterdawn schreef:
    (...)

    Ik heb dit probleem zo'n beetje bij profielen, reacties op stories en gastenboek. Verder heb ik het niet uitgetest , maar sowieso bij de genoemde onderdelen dat ik die process.php met SQL foutmelding krijg.

    Dat is natuurlijk de bedoeling niet. Ik geef het door!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Winterdawn schreef:
    (...)

    Ik lees nu per toeval dit topic, maar iets melden via de report functie - zoals je in je reactie aangeeft - werkt helaas niet (in meerdere pagina's). Ik heb na 5 maanden nog altijd een SQL error in process.php (heb daar al eens een topic over gemaakt om het te melden) waardoor een report dus niet verstuurd wordt.

    Normaal zou dit moeten opgelost zijn. Rutger heeft ernaar gekeken. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.