• En bedankt.
    Ik jou ook niet, Wórtel.
    Jaa, weer die leekracht Nederlands.
    Ze gaf me een nota in mijn agenda omdat ik, houd je vast, mijn vulpen op de grond liet vallen en hem weer opraapte. ><
    Vervolgens werd ik eruit gestuurd omdat ik het raam dicht deed vanwille de vriezende kou. Ik zit namenlijk als enigste in mijn rij aan het raam vanvoor, de eerste bank dus, de anderen in mijn rij zitten naast het andere raam.
    Mevrouw Wórtel opent altijd expres het raam waar ik langs zit als het héél koud is. En als ik het dan dicht doe, krijg ik een snauw. Fijn, zo'n leerkrachten.
    Aan het einde van de les kwam ze dus de klas uit, ik stond nog steeds in de hal. Zegt ze me gewoon 'Ik moet jou niet.' En weg was ze. Ö
    Hallo, ik jou wel ofzo?
    Niet dus.
    Rot op.
    Vlieg naar de hel.
    Neem dat wortelpakje van je mee.
    EN KOM NOOIT MEER TERUG.
    Zo, dat lucht op. ><


    De eerste keer da tik eruit werd gestuurd was toen ik ik 8 was, omdat ik mijn dop van mijn pen op mijn lip had. Toen moest ik huilen.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    waha .
    gelukkig heb ik niet zo'n leerar en zo wel, was ie binnen de kortste keren weeeeeeeg .
    mag de rest haar wel dán ?

    wahahha. x]
    daar ben je lekker mee dan.
    ik heb strafwerk voor wiskunde, omdat ik geen passer bij me had terwijl we die helemaal niet nodig hadden. O_O

    Ik ben ff vn de leerkrachte af xD
    Maar arme jij xD
    Succes met dat groente geval xD


    Your Butt is Mine!

    waha .
    gelukkig heb ik niet zo'n leerar en zo wel, was ie binnen de kortste keren weeeeeeeg .
    mag de rest haar wel dán ?

    Nee, niemand moet haar. :'D
    Maar zij zit altijd op mij te zeiken. ><

    ahhahaha xD
    sorry maar dat eind was komisch xD

    maar,
    da's echt lullig van dat wijf :|
    Nederlandsdocentes zijn gewoon k*tkinderen.


    It's not the same without you.

    Ik had in groep 3 al ruzie met mijn juf. xD


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Vreselijk die leraren.
    ik heb zo leraar voor duits, als je 1 ding verkeerd zegt ofzo moet je al naar de rector en heb je een heleboel huiswerk. ¬¬


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    wahahha. x]
    daar ben je lekker mee dan.
    ik heb strafwerk voor wiskunde, omdat ik geen passer bij me had terwijl we die helemaal niet nodig hadden. O_O

    Hahaha :'D
    Leuke leerkracht.
    Rafael, de jongen die naast me zit heeft een 0 gekregen voor Engels. Die loser keek heel de tijd bij me af. Zegt die leerkracht dat hij moet ophouden omdat hij anders een 0 kreeg. Dus toen keek hij alleen nog maar af als dat mens naar de andere kant keek.
    Zegt hij tegen Laurianne, wanneer we onze blaadjes afgegeven hadden, 'Ik had eerst bij Jolien gekeken, maar dat klopte volgens mij niet, dus keek ik bij jou, maar jij had hetzelfde als haar, dus toen heb ik toch maar opgeschreven'.
    Leerkracht; 'Rafael een 0'. Wat een loooooser. Hoe dom kun je zijn. Begint hij even zijn verhaaltje te doen wanneer de leekracht voor hem staat. ><

    Damn, als leraren dat bij ons doen zijn wij verplicht om een klacht in te dienen Ö
    Zouden ze bij jullie ook moeten invoeren. Een leerkracht hoort zoiets niet te zeggen. Een leerkracht hoort respect te tonen naar álle leerlingen.


    Bored.

    omg, dat kan togh niet! O.o


    Tears are crashing out of my eyes

    OMG XD
    en een leraar voor mens en cultuur die zij tegen mij als je niet uit kijkt maak ik je het leven zuur. O.o toen zij ik, als jij niet uit kijkt word je van school afgetrapt en nu zegt die nooit meer wat en als ik wat wil vragen negeert die me. Haat aan zulke leraren.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    ben er ook wel es uitgestuurd:P op de basisschool omdat ik altijd met een jongen zat te trappen onder de tafel en in de 1e een keer omdat ik me vriendin met een duits boek op haar hoofd meptexD zij mepte terug en moesten we beide wegxD


    Music is my drug, I need it all the time!

    (...)
    Nee, niemand moet haar. :'D
    Maar zij zit altijd op mij te zeiken. ><

    wegpesten .
    of gek maken .

    Damn, als leraren dat bij ons doen zijn wij verplicht om een klacht in te dienen Ö
    Zouden ze bij jullie ook moeten invoeren. Een leerkracht hoort zoiets niet te zeggen. Een leerkracht hoort respect te tonen naar álle leerlingen.

    In mijn school zijn de leerkrachten heilig, wat ze ook doen. ><