• Ja, ik zit op een quizletschool. x'D
    ik had vandaag frans. en zo dom als ik was wist ik niet meer wat ziek in t frans is. x]
    en toen schreef ik 'iets wat op madena lijkt'. en toen ging mn lerares t hardop voorlezen. >_<
    en we kregen nieuwe stoelen van t merk 'marko' maar ik zag t niet goed dus toen zei ik zo 'huh? zijn dat nou marikostoelen?'
    en we moesten bij wiskunde een of ander iets uitrekenen. en toen snapte ik t, wonder want ik snap t nooit. dus toen vroeg die leraar waarom. en toen zei ik zo 'ja dat las ik ooit in een topic op quizlet!' en toen dacht die leraar dat t een wiskunde site was ofzo en gingen we t opzoeken. _o-
    en toen moest ik helemaal uitleggen wat t was enzo x]
    en in een opvanguur hadden we een of andere leraar die vertelde over zn dochter en ik weet niet meer hoe die heet en een meisje op quizlet heet ook zo. x'D

    oke, is allemaal stom toeval maar ik vond t grappig :]

    Bij mij weet nietmand op school dat ik op Q zit :')


    Listen to what we're not saying..

    ik praat alleen met andere mensen die in real life op Q zitten over Q^^

    enne ik denk "waar het hoofd vol van is, loopt de mond van over" ;] x]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Dat met die stoel en mijn naam ken ik. Wij hebben ook Marko stoelen en ik heb ook een paar keer gedacht dat er Mariko stond ><


    Bored.

    Wij hebben dus ook marko stoelen op school[/real] ik ga er eens een i tussen zetten met een benzine stift.!^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb nog nooit tegen ieam dn gezegt dat ik quizlet heb


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Waarom mag niemand weten dat je een account hebt? [/degene die reageren o.O]

    Waarom mag niemand weten dat je een account hebt? [/degene die reageren o.O]

    Idd.
    Ik heb wel een andere anonieme account hier, omdat er wel een paar mensen zitten die ik ken en soms wil je bijv iets vragen in een topic wat ze niet mogen weten.
    Maar ik snap niet dat mensen niet mogen weten dat je op een site zit o.O


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Omg. :'D
    Ik zwijg in alle talen over Q in school. :'D


    Ik ook anders wordtie op de schoolpc's geblokkeerd -.-'


    You can never wear to much black

    Haha, grappig. ;D
    Ik praat zelden over Quizlet op school.

    Whahahaha :'D
    bij mij weten de meesten ook niet wat Q is ^^ of ik heb ze het laten zien maar ze snappen het niet x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wij hebben dus ook marko stoelen op school[/real] ik ga er eens een i tussen zetten met een benzine stift.!^^

    'Ghehe.
    Volgens mij heeft iedere school die Marko stoelen.


    Bored.

    (...)
    'Ghehe.
    Volgens mij heeft iedere school die Marko stoelen.

    Ik weet in ieder geval dat ze voor geen meter zitten. Die leraren op hun lekkere stoelen, en waar mag ik op zitten een houten plankje. Oneerlijk.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    gho :D
    niemand weet dat ek et heb op sgool :p
    khou men mond wantze hebben het al niet op TH als ik dan hierover begin dan nouhjha dan kan ik de possitieve reacties op 1 hand telle xD
    x


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    Wij hebben dus ook marko stoelen op school[/real] ik ga er eens een i tussen zetten met een benzine stift.!^^

    dat was ik dus ook van plan. zodra die stoelen er staan. ^^

    Ik wou dat wij eens meer vrijheid kregen!
    Bij ons is het net een gevang!
    Back on topic: Hehe xD
    Voordeel: Die achter me in klas zit hier ook op Q!
    (StartABandx)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me