• Ik heb zonet een liedje gedownload, maar nu kan ik het liedje niet meer terug vinden in mijn bestanden, terwijl de liedjes eerst gewoon in dezelfde map kwam te staan.
    Weet iemand hoe ik de map waar de liedjes in komen kan veranderen?
    Alvast bedankt-x


    Het is gelukt. Thanx!
    Slotje-Slotje-Slotje

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 14:46 ]


    You are beautiful, you are love.

    Geen idee, sorry


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bij mij staat 't normaal bij 'Saved' maar ik heb een eigen map gemaakt. En dan moet ik ze van 'Saved' over brengen naar mijn eigen map. Heb je misschien zo'n eigen map gemaakt en het gewoon vergeten over brengen?

    Currahee schreef:
    Geen idee, sorry


    Hope goes lost but never dies.

    Clairvoyance schreef:
    Bij mij staat 't normaal bij 'Saved' maar ik heb een eigen map gemaakt. En dan moet ik ze van 'Saved' over brengen naar mijn eigen map. Heb je misschien zo'n eigen map gemaakt en het gewoon vergeten over brengen?


    Ik hoef het nooit over te brengen, normaal gesproken komt het gewoon in een bepaalde map 'shared' ofzo... maar nu niet meer..


    You are beautiful, you are love.

    Clairvoyance schreef:
    Bij mij staat 't normaal bij 'Saved' maar ik heb een eigen map gemaakt. En dan moet ik ze van 'Saved' over brengen naar mijn eigen map. Heb je misschien zo'n eigen map gemaakt en het gewoon vergeten over brengen?


    bij mij komt ie ook in 'saved'.


    Live life like a raver.

    Currahee schreef:
    Geen idee, sorry


    Tanya is de beste.

    xMysteryGirl schreef:
    (...)

    Ik hoef het nooit over te brengen, normaal gesproken komt het gewoon in een bepaalde map 'shared' ofzo... maar nu niet meer..

    Misschien moet je eens in al die andere mappen kijken? Of misschien is het juist niet gedownload en staat het gepauzeerd of zo?

    Clairvoyance schreef:
    (...)
    Misschien moet je eens in al die andere mappen kijken? Of misschien is het juist niet gedownload en staat het gepauzeerd of zo?

    het zijn veel mappen om door te zoeken x3 maar dat moet maar ja..


    You are beautiful, you are love.

    Nou ik hen frost ware dat is de nieuwe versie van limeware maar ik ben dus echt al mijn liedjes kwijt.Ik heb alles door gezocht maar niks te vinden O.O


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Anders moet je gewoon de zoekassistent gebruiken in je bestanden. Misschien dat je hem dan vind?

    Bij limewire moet je naar 'Libarey' of zo gaan en dan het liedje zoeken, erop klikken. Ctrl + C op je toetsenbord en Ctrl + V om het bestand te plakken ;D.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik heb het gevonden!! Bedankt voor jullie hulp.

    er mag een slotje op! =)


    You are beautiful, you are love.

    Bij mij komt het altijd direct in I-Tunes terecht. Maar anders moet je kijken bij de zoek functie


    I'll decide when to die,until then let me life my way