• Sorry, maar ik merk echt dat bijna alle serie's tegenwoordig hetzelfde zijn. Ik zeg niet dat iedereen elkaar na aapt! Het kan ook gewoon zijn dat je toevallig hetzelfde idee hebt, en dat je dat dat gewoon anders verwerkt.;) Maar het wordt vervelend, want je leest wel vaak over dezelfde onderwerpen. Orginaliteit is gewoon bijna zeldzaam geworden op Quizlet.
    Er zijn nu al tientallen serie's over:

    - Blind zijn
    - Een prostituee zijn (sorry voor mijn spelling:$)
    - Op straat leven
    - Geheugenverlies
    - Een familielid/buurmeisje zijn van een beroemdheid
    - Twincest
    - Gepest worden (Niet rot bedoelt)
    - Je ouders verloren zijn, toen je nog klein was (Niet rot bedoelt)
    - Iets met een meer

    Merken jullie dit ook? Of praat ik gewoon onzin?
    Als dat zo is, sorry daarvoor.
    Echt, ik wil niemand beschuldigen, van het na apen van verhalen! Ik merk het gewoon op, dat is alles.;)

    (Sorry als hier al een topic over is)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Misschien omdat de quizen waar die onderwerpen in voorkomen graag worden gelezen? Omdat mensen die onderwerpen boeiend vinden?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ze geilen hier gewoon op drama. Ik denk dat dat het probleem is.


    Bored.

    Die onderwerpen worden nou eenmaal graag gelezen, maar dat met dat meer, snap ik effe niet...


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Sommige lees ik niet bijv, adoptieverhalen. Mensen denken dat adopteren leuk is voor een kind, believe me... meestal is dat niet zo.

    Ja, dat merk ik ook.
    Maar tsja, is dat niet wat logisch als er hier zoveel mensen zijn? ^^
    De serie Wishcandles is heel origineel. Zekers een aanrader! (:

    Die onderwerpen worden nou eenmaal graag gelezen, maar dat met dat meer, snap ik effe niet...


    Nou, er staat erg vaak iets als. 'Dit is mijn lievelings plek. Het open meer, in het park.' Of iets dat je gered wordt, omdat je bijna in een meer verdronk.

    :)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    (...)

    Nou, er staat erg vaak iets als. 'Dit is mijn lievelings plek. Het open meer, in het park.' Of iets dat je gered wordt, omdat je bijna in een meer verdronk.

    :)


    Ik heb een SA (TC) en daar zit Tom aan een meer(tje), in mijn Twincest spreekt Tom af met Jonas aan een meer :3 én ja hoor, het meer is dan nog eens gelegen in het park x D Sorry, viel me op..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mensen zijn gewoon niet origineel meer (;


    -

    - Iets met een meer.

    Soms gebruik ik idd meren in een SA of in mn serie [datmindervaak] maar dat koooomt, omdat ik zelf aan een meer woon:Y) en als ik de hond uitlaat krijg je dan soms inspi ^^ en dan komt er een meer in voor.

    Maar je hebt gelijk, er is weinig originaliteit. Maar dat is zeker niet alleen op Q.
    Er zijn ook zat boeken met hetzelfde onderwerp.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Het valt me op dat bij de laatst uitgekomen uitslag in de titel negen van de tien keer vampire staat :S


    Candycorekid.

    Het valt me op dat bij de laatst uitgekomen uitslag in de titel negen van de tien keer vampire staat :S


    Ja, dat klopt.


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    (...)

    Ja, dat klopt.

    En als er géén vampire staat, staat er wel Twilight, Edward of Robert =.=


    Candycorekid.

    Is ook wel zo.. maar ik schrijf serieus alleen maar over dingen waar ik ervaring mee heb.


    Wie du mir, so ich dir.

    Het valt me op dat bij de laatst uitgekomen uitslag in de titel negen van de tien keer vampire staat :S

    Uhu,alles heeft te maken met Edward of Robert. Echt,mensen en originaliteit.


    Music is the new sex

    Is ook wel zo.. maar ik schrijf serieus alleen maar over dingen waar ik ervaring mee heb.

    Jou verhaal over de oorlog is echt heel mooi..(flower)


    Candycorekid.