• Sorry, maar ik merk echt dat bijna alle serie's tegenwoordig hetzelfde zijn. Ik zeg niet dat iedereen elkaar na aapt! Het kan ook gewoon zijn dat je toevallig hetzelfde idee hebt, en dat je dat dat gewoon anders verwerkt.;) Maar het wordt vervelend, want je leest wel vaak over dezelfde onderwerpen. Orginaliteit is gewoon bijna zeldzaam geworden op Quizlet.
    Er zijn nu al tientallen serie's over:

    - Blind zijn
    - Een prostituee zijn (sorry voor mijn spelling:$)
    - Op straat leven
    - Geheugenverlies
    - Een familielid/buurmeisje zijn van een beroemdheid
    - Twincest
    - Gepest worden (Niet rot bedoelt)
    - Je ouders verloren zijn, toen je nog klein was (Niet rot bedoelt)
    - Iets met een meer

    Merken jullie dit ook? Of praat ik gewoon onzin?
    Als dat zo is, sorry daarvoor.
    Echt, ik wil niemand beschuldigen, van het na apen van verhalen! Ik merk het gewoon op, dat is alles.;)

    (Sorry als hier al een topic over is)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik heb over al die onderwerpen geen series :O hihi


    En ik weet niet of ze er veel zijn, ik lees de laatste tijd niet veel meer ^^

    Ik heb een verhaal over een engel en over het terecht komen in een andere wereld. (:
    origineel genoeg? (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb een verhaal over een engel en over het terecht komen in een andere wereld. (:
    origineel genoeg? (:


    Haha, ja hoor:D Ik zeg niet dat mensen anders moeten gaan schrijven, hoor. Iedereen op Q schrijft echt geweldig!:D Alleen het valt me op dat er steeds meer dezelfde onderwerpen komen, en dat vind ik vervelend worden.:)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Er zijn altijd een paar mensen die een origineel idee hebben. En, mensen die die originele Quizzen dan maken zeggen van: "Ha, tof idee, die ga ik ook ontwerpen, die moet ik ook is maken,..." Maar, als het ZO'N origineel idee is, en ZOVELE willen ook zo'n Quiz maken, is het to-taal geen origineel idee meer :)
    Begrijpelijk ^^
    Dus, volgens mij moeten (sommige) mensen gewoon eens nadenken voor ze een Quiz gaan ontwerpen. ;) nadenken


    007

    ook hier kunnen we niets tegen doen
    slotje