• Dat vroeg ik me nou al heel lang af.
    'Wat vinden jullie van Bløf?'
    Je weet wel, die Nederlandse band die uit de provincie Zeeland komt, 13 landen heeft bezocht om een album te maken, een nummer met de Counting Crows heeft opgenomen, prachtige teksten heeft en heel Nederland doortoert.
    Wat vinden jullie van hen?
    en als je ze goed vindt; wat is je fav. nummer ^^?

    Hier een filmpje van hen met het Metropole orkest: http://nl.youtube.com/watch?v=C3PzEthOyY8&feature=related


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind hun goewd


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hun.
    zijn.
    g o e d!
    en de songteksten, zijn gewoon weg práchtig.

    ik vind hun super!^^ alleen Alles is liefde vind ik minder.. maar liefs uit londen& Harder dan ik hebben kan vind ik echt SUPER!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik vind ze ook wel goed
    mn ouders luisteren er naar en ze zijn wel oke


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    ik vind hun super!^^ alleen Alles is liefde vind ik minder.. maar liefs uit londen& Harder dan ik hebben kan vind ik echt SUPER!:D

    xX
    Ik denk persoonlijk dat Alles is liefde minder is omdat het de soundtrack van een film is en de tekst daarop gebaseerd moest zijn, of iets in die geest. Er moet natuurlijk een connectie tussen de soundtrack en film zitten en dan bedoel ik niet alleen de titel :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik hb ze live gezien in Oosterhout op het parkfeest 1 jaar gelden. Ze zijn goed live! :)


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik hb ze live gezien in Oosterhout op het parkfeest 1 jaar gelden. Ze zijn goed live! :)
    Weet je, dat vind ik gemeen 0.o Ik zou al sinds m'n 6e of zo -toen ik Dansen aan zee op de radio hoorde- met m'n pa erheen gaan, maar we zijn nog nooit geweest of zo.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ze zijn goed ^^


    Life is hard and then we die

    (...)Weet je, dat vind ik gemeen 0.o Ik zou al sinds m'n 6e of zo -toen ik Dansen aan zee op de radio hoorde- met m'n pa erheen gaan, maar we zijn nog nooit geweest of zo.

    I'm sorry (baby)


    Tears are crashing out of my eyes

    ik heb ze live gezien
    een keertje daar ergens in schiedam
    was echt f*cking goed


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    (...)
    I'm sorry (baby)
    Aah, it's alright n.n Ik gun iedereen die ze goed vindt een concert van ze =)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ken hen niet eigenlijk. ^^

    Ik ken hen niet eigenlijk. ^^
    foei! 0.o ga luisteren xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    http://nl.youtube.com/watch?v=rzdFFKAcS2E&NR=1 deze vind ik mooi<3 xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ken ze niet :)


    007