• De mijne vinden het stom en janetten!! Zo erg!!:@:@:S

    Mijn moeder vind Tom en Bill net een stel wijven vooral Bill
    De enige die ze een beetje normaal uit vind zien is Gustav


    You can't touch music but music touch you

    Technisch gezien is dat ook de enige die er normaal uitziet. ^^'

    Mijn ouders worden gek van mijn gezeur over TH, soms worden ze zlefs kwaad als ik het er weer over heb. En zelf vinden ze ze niet super stom ofzo, maar ze hebben er niet veel mee.

    mijn pa is fan van tokio hotelXD
    en me ma vind ut oke...


    Haters Make Me Famous

    Mijn moeder is geen fan, maar ze vind de muziek wel leuk. Mijn vader vind sommige nummers leuk, maar hij vind hunzelf maar niks! xD
    hij vind de humor van Tom wel lollig xD


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Mijn moeder vind Bill en wijf [ik wou haar zo slaan!]
    En ze vind Tom wel nog goed uitzien, de rest vind ze lelijk!
    Mijn vader heeft er niets optegen en zegt dus ook niets

    Mijn ouders laten me gewoon, Mja mijn ouders vinden Bill een meisje.. :S Volgensmij moeten ze een bril Mja :P

    ma:bill is een home :S tom draagt kleedjes :@ en georg en gus vind ze oké ook de muziek vind ze meevallen

    broer:noemt ze gwn weg homo-hotel :@:@:@:@:@:@ allemaal door die domme bryan vnop school :S(N)

    ma:bill is een home :S tom draagt kleedjes :@ en georg en gus vind ze oké ook de muziek vind ze meevallen

    broer:noemt ze gwn weg homo-hotel :@:@:@:@:@:@ allemaal door die domme bryan vnop school :S(N)



    mijn broers noemen het ook homo-hotel:P

    Mijn mama neuriet altijd mee met Monsoon xD

    Ze vindt ze wel goed !

    Papa weet ik niet xD


    Even bad men love their mothers -

    bwa bij mijn ma valt da mee ze vindt de muziek goe maar mijn vader das wa anders: tzijn janetten, homo's tzijn mongolen echt erg maar we krijgen wel veel dingen van em van tokio hotel


    Xx

    Mijn vader vind de muziek goed en de jongens gaan wel xD Vooral Gustav. Ow maar mijn pa en broer haten Tom((H)) maar dat is om mij te pesten xD
    En me moeder heeft er opzich niks tegen maar ze zegt dat ze ze te vaak ziet en hoort(A).

    xx

    Mijn moeder vind; Ach, ze moet het zelf weten:).
    Maar als mijn vader nóg had geleefd; hád ik denk ik helemaal geen TH mogen luisteren.<33

    x3

    Mijn ouders vinden het niet erg maar mijn broer wel word heel vaak uitgescholden door hem omdat ik Tokio Hotel fan en ook geslagen maarja ik hou me sterk:D

    Das un moeilijke volgens mij kennen ze het niet eens xD Mun broer vind ze wel minder dus roept hij altijd zet die herrie wat stiller. Mja wie luistert er nu ook naar zijn broer? dus zet ik die zogezegde herrie wat luider xD