• De mijne vinden het stom en janetten!! Zo erg!!:@:@:S

    Mijn vader wilt gewoon niet toegeven dat hij het geen slechte muziek vindt x'D,

    Als hij soms zit mee te zingen, en vraagt;

    Wie is dit?

    En ik zeg; Tokio Hotel?

    Dan... is de sfeer geheel verandert (A)

    Mijn moeder accepteerd 't wel een beetje en vind "by your side" een leuk liedje,, maar allebei vinden ze dat 't een slechte invloed op me heeft ö, en als ze dat dan zeggen krijgen we altijd ruzie ;á en mijn broer heeft van die debiele opmerkingen zovan.. Bill en Tom zijn gay en ze doen 't met elkaar...maarja,, ik blijf toch fan =D

    mn ma: geen slechte muziek maar toen ik juist die poster vn zimmer omhoog had gehangen (lang geleje tijd) zei ze: ksnap ni oe da gij ier kunt slapen me da op uw kamerda was naar bill gericht (6)
    mn pa: von dak de cd's nie moest kopen omda da tog mr een bevlieging zou zijn en dan al die posters op mn kamer te veel zijn en ij vraagt em zwaar af wrm ij mn kamer ooit eeft behangen ==>eeuwige optimist..... NOT


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    Mijn ma vind ze zelf ook goed en mooi enzo, dus dat is handig meegenomen ^^

    mijn pa is iets anders, die vind het maar homootjes, en lelijk, en meisjes (zo de typische slechte dingen) en de muziek trekt op niets...

    Maar ja, iedereen weet dat vaders geen smaak hebben :P


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    me moeder heeft de cd vn scream gekocht omda die de engelse liekes graag hoort en me pa ook xd


    Imperfection Is Beautiful

    Me vader zegt ; Bill een meisje is :8
    en me Moeder ; vind Georg lekkerdinq xD :Y)

    M'n Vader zegt constant , : ' Dann Homo, Janett !
    & Mn Moeder, ' Homoo, & Da Bill Een Scheve Muil heeft en da zn tande scheef staan enl, ö

    Ik haat Ze Op Dat Gebied , Constant uitmake , ):
    Majha, ..
    Ik Trek me Daar Nix Van Aan , !

    De mijne vinden het stom en janetten!! Zo erg!!:@:@:S


    WHAHA mijn ouders en die van jou zouden beste vrinden kunnen worden. Ze denken namelijk PRE-CIES het zelfde :P.

    MAR uhm as je het over m'n mvr. hilderink (docent) hebt (25) die vind GUSTIE LEKKER ik had een keer poster gekregen van iemand in de klas van gussie en dat zag ze voreg ze: WIE IS DIE KNAPPE MAN sins dien plaagt iedereen haar daarmee zo lol:P we hebben een keeertje met z'n alle GUSTAV <3 TESSA op en blaadje geschreven en in onze schriften gesstopt en aan haar gegeven als nakijk werk zo lol (maarja het was don ook mijn idee :P)

    Mijn vader, die inmiddels op 3 Juli 2008 is overleden, had een paar favoriete liedjes. Hij haat ze niet. Zééker niet. Hij is ook 4 maart met me naar TH geweest.
    En mn moeder; vind Bill het leukste van allemaal, en ook zij heeft haar favoriete liedjes..


    -

    Me vader vind Tom & Bill niet zo geweldig. Maar hij vind Gustav en Georg hellemaal geweldig, want ik ging met me vader naar th concert 4 maart. En nu luister hij ook th in de auto enzo. Maar me moeder vind het maar een stelletje nigten >.< Echt hoowr. Ik vind me moeder kansloos x'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Duitsland = mofrika -_-
    En men papa keek eens naar men foto's van bill en hij zei
    'Lisa! Bill is misvormt zijn Bovenlichaam is te lang in tegenstelling tot z'n benen' XD komaan, bill heeft mega lange benen (vind ik xD)

    Mijn ouders vinden het wel gaan, maar mijn vader is het ergst. Het ene moment vind hij het bullshit en nu heeft hij opeens een liedje van hun op zijn mobiel. Hij dacht zeker dat ik er nooit achter zou komen.

    Mijn ouders vinden het wel gaan, maar mijn vader is het ergst. Het ene moment vind hij het bullshit en nu heeft hij opeens een liedje van hun op zijn mobiel. Hij dacht zeker dat ik er nooit achter zou komen.

    Dunno. Mijn moeder loopt Monsoon te nuriën (ofzoiets) en ze haat ze . >.< x'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    me ouders(& broers) vinden Bill een meisje:@ maar dan zeg ik altijd dat hij een adamsappel heeft en dan kunnen ze niets mee zeggen want op sommige pooster is die adamsappel te zien en kan ik het bewijzen!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak