• Raar maar waar; daar werd ik laatst van beschuldigd op Quizlet.
    Ik heb geen flauw idee hoe die persoon ooit op dat achterlijke idee is gekomen, maar goed. Bewijs is geleverd, je moet er alleen wel even voor naar mn Hyve of naar m'n fotoboek.
    Om iedereen hier even te bewijzen dat ik géén faker ben;
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=105434
    Dank u.

    Abby Rose.


    Bored.

    Waarom noemde ze je fake dan o_o


    I live for the applause, you will die for it.

    Waarom noemde ze je fake dan o_o

    Ze kwam met een vaag verhaal over een vriendin van haar uit Nieuw Zeeland, en ik zou haar foto's gejat hebben, ofzo =='
    Ze had alleen geen bewijs.


    Bored.

    (...)
    Ze kwam met een vaag verhaal over een vriendin van haar uit Nieuw Zeeland, en ik zou haar foto's gejat hebben, ofzo =='
    Ze had alleen geen bewijs.
    OMFG :'D Beetje vergezocht van der haha x'D

    omfg >.< dom

    jij bent niet fake n hun moete hun gewoon niej zo dom doen n___n


    ..Endure the Shadow, is cast on Devotion..

    :') Gosh dan heb je zeker al die tijd dat ik bij je was een masker op gehad?
    Of ik snap 't al.
    Ik zit ook in 't complot en ben totally fake :3

    Zonder bewijs, geen beschuldiging.

    Ergens in de rimboe loopt ook iemand rond die precies op mij lijkt, maar minder maf is xD

    Sorry ik ben een (heel klein) beetje melig aan het worden.


    Think before you act.

    Zielig. -_-"

    :') Gosh dan heb je zeker al die tijd dat ik bij je was een masker op gehad?
    Of ik snap 't al.
    Ik zit ook in 't complot en ben totally fake :3

    Ja, echt hé. Ik heb de hele tijd een Máriko masker opgehad. Die lippen hadden ze dan wel erg goed gemaakt want die voelden, volgens mij, heel echt aan Ö


    Bored.

    Zonder bewijs, geen beschuldiging.

    Ergens in de rimboe loopt ook iemand rond die precies op mij lijkt, maar minder maf is xD

    Sorry ik ben een (heel klein) beetje melig aan het worden.

    Oeh, als een bosjesman? Maar dan in Brazilië?


    Bored.

    (...)OMFG :'D Beetje vergezocht van der haha x'D

    Vond je ook al? Sinds dat ik dr uitgeluld heb, zegt ze ook niets meer.


    Bored.

    (...)
    Oeh, als een bosjesman? Maar dan in Brazilië?


    Misschien wel. Met dat o zo mooie fake Bill's leeuwenkapsel out of bed versie. Maar ik vraag me af of ze in de rimboe ooit een bril op hun neus hebben gehad.


    Think before you act.

    (...)

    Misschien wel. Met dat o zo mooie fake Bill's leeuwenkapsel out of bed versie. Maar ik vraag me af of ze in de rimboe ooit een bril op hun neus hebben gehad.

    Misschien wel van één of andere westerse malloot die naar de rimboe reisde om te bewijzen dat iemand fake was Ö


    Bored.

    Jij een fake?
    waha.
    altijd al geweten :Y)
    grapje.

    (...)
    Misschien wel van één of andere westerse malloot die naar de rimboe reisde om te bewijzen dat iemand fake was Ö


    Van zo'n verstrooide professor, die de hele dag op het pootje van zijn bril zit te knauwen. Ieuw, dat doet me denken aan mijn wiskundeleraar :S

    Maar ff on-topic. Er was een meisje in de eerste die beweerde dat ze een vriend had. Ze had een foto laten zien. Andere meiden hadden die vriend opgezocht, bleek het de eerste beste jongen van google te hebben afgeplukt. xD


    Think before you act.

    Allemaal; ik ben eigenlijk ook Máriko :X ik heb gewoon stiekem 2 modaccounts om Rutger te misleiden. geef toe ik doe het goed, hij heeft nog niets gemerkt:Y)


    BAM!