• Ik vroeg mij iets af.

    Ik praat vaak tegen mezelf als ik alleen ben, niet zo hard natuurlijk, maar dat brengt mij tot rust, wie doet dat nog meer?
    Of ben ik gewoon een raar kind?

    Esemesje


    It's heavy but you are not the only one

    Ik praat vaak tegen mezelf en heb ook zoals anderen hier fanatsievrienden. n.n


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik mompel alleen soms als ik alleen ben en ik mezelf rustig wil krijgen stukjes songtekst waar ik rustig van word:')
    Of ik bedenk me van te voren helemaal wat ik wil gaan zeggen, maar vergeet het dan uiteindelijk toch[a]


    If you want me to listen, whisper...

    Ik praat sowieso veel in mezelf, of ik voor gesprekken, of ik ga bedenken wat voor scenario's er met bepaalde personen kunnen gebeuren :')
    maar ik praat nooit hardop in mezelf, altijd in mn hoofd xd
    en meestal praat ik dan engels.. ~


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik doe het soms, als ik alleen ben, en nogal wat problemen heb ofzo.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Erm ik praat soms tegen mezelf om me gerust te stellen fsoo. Maar anders niet ...
    :3


    Popsicles are yumm'ness :3

    Op school fzo, als ik veel werk heb en stress. Dan praat ik gewoon tegen mijzelf.
    Of als ik iets doe dan zeg ik meestal: Niet zo, Julia. We doen het zo.
    En dan kijken mensen mij soms wel raar aan x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik praat eigenlijk dagelijks tegen mezelf. Als ik naar school rijdt, 's avonds als ik in me bed lig etc. Eigenlijk voor bijna alles. Dus ik denk dat ik dat toch wel wat raarder ben dan jij x) Maar ik praat eigenlijk tegen mezelf vooral als ik me niet goed voel in m'n vel ofsoo. Dan praat ik tegen mezelf omdat ik niet met andere wil praten. Sommige zeggen dat ik daardoor depri ben >,<

    ik heb 2 fanasievrienden =)
    alleen ze veranderen steeds, ik heb al heel wat fantasievrienden gehad die al weggegaan zijn^^, soms komen ze terug xD en soms niet^^
    [btw de namen noem ik niet, want dat is like.. tja obsessed kindje?^^ nu kan je het al raden maarja..]
    Zo'n beetje hetzelfde ='D


    I live for the applause, you will die for it.

    IK!
    als ik me verveel, als ik moet gaan slapen ofso :].
    Dan lul ik hele verhalen tegen mezelf.
    WEETJE WAT OOK LEUK IS, jezelf uitlachen xD. Doe ik ookweleens xd.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Ik praat soms tegen mezelf. Maar niet om tot rust te komen. Gewoon, dan lees ik wat ofzo en zeg ik hardop mijn mening daarover. En dat is dan eigenlijk tegen mezelf. Zo heb ik dat meer ofzo. ^^

    ik doe het veel :'D

    x


    Let's do this poo

    Ik doe het ook soms. x3


    A. ikmisje.