• vandaag had ik opees een onverwachts s.o. Natuur-Scheikunde. De leraar had het maar 1 keer uitgelegd en toen zei ik dat ik het niet wilde maken. Begon die te zeiken dat ik niet had opgelet. Like, alsof hij het in 1 keer snapte. Ik vond het echt hardstikke moeilijk en heb gewoon afgekeken =.=

    waarom, waarom zuigen onverwachte s.o.'s?

    Had ik ook! Met wiskunde. nja, ik hoorde het wel te weten, MAAR DIE VENT PRAAT GEWOON ZACHT. Toen ik vroeg of hij het me nog een keer uit wou leggen, begon hij opeens WEL hard te praten, eigenlijk begon hij tegen me te schreeuwen. Met een hele lading spuug -.-'. Toen heb ik overal maar kruisjes ingevult. Hopen dat ik nog een 1 krijg omdat ik me naam er WEL op heb gezet xD. School zuigt gewoon x.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Omdat leraren het van te voren maar 1x uitleggen?

    Ik heb ook een keer zo'n onverwachte so gehad. Aardrijkskunde >< Meteen een onvoldoende ><


    Underdog, just look at the mess you made.

    Had ik ook! Met wiskunde. nja, ik hoorde het wel te weten, MAAR DIE VENT PRAAT GEWOON ZACHT. Toen ik vroeg of hij het me nog een keer uit wou leggen, begon hij opeens WEL hard te praten, eigenlijk begon hij tegen me te schreeuwen. Met een hele lading spuug -.-'. Toen heb ik overal maar kruisjes ingevult. Hopen dat ik nog een 1 krijg omdat ik me naam er WEL op heb gezet xD. School zuigt gewoon x.
    gadverdamme :'D. Dat vind ik ook echt zo k*t, als het nodig is praten leraren zacht en als je een s.o. of pw maakt dan beginnen ze keihard te loeien =.=

    Bij ons geven ze amper onverwachte so's.
    Of ze zeggen dan van te voren; 'leer het goed, er is een kans op een so.'
    xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bij ons geven ze amper onverwachte so's.
    Of ze zeggen dan van te voren; 'leer het goed, er is een kans op een so.'
    xd
    dat zeggen ze bijna nooit of je komt de klas binnen en dan zeggen ze: jullie kunnen dit uur een s.o verwachten =.= Dan hebben we er veel aan

    Wij hebben dat nooit. x3


    A. ikmisje.

    wij hebben dat [gelukkig] {nog} nooit gehad...xD...maar mijn zusje had dat wel..voor engels en die kende niets.... dus had ze een 4 of 3 fso..... maar ja....

    Irritation. Hebben wij eigenlijk veel. En dan van Biologie enzoo --'

    Irritation. Hebben wij eigenlijk veel. En dan van Biologie enzoo --'
    voor de makkelijkste vakken echt nooit, maar wel voor de vakken waar je hard voor moet leren =.= echt het suckt

    Wij hebben dat zo goed als nooit. En als we het al eens ooit hebben maakt de leerkracht het zo duidelijk dat het echt niet onverwacht is. (:

    Kregen we vorig jaar heel veel, van het periodiek systeem van de elementen. Allemaal onzinnige afkortingen. >.<


    blame the bully.

    Ik heb da dus ni meer :O
    Raaar xD
    Raaarw xD


    Your Butt is Mine!

    gheheh kijk vet vaak af :$
    mare ik háát die onverwachte so's
    ik móét gewoon leren , want in de les let ik niet op.. :$


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Zulke dingen vind ik erg flauw. Heb het persoonlijk niet zo vaak meegemaakt maar ik vind dat je gewoon van te voren moet aangeven wanneer de leerstof overhoord wordt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Onverwachte SO's geven ze bij ons alleen maar als je de stof niet echt goed kan leren, zoals werkwoordsvervoegingen bij Nederlands. En anders zegt de leraar gewoon dat we het moeten leren. Ze zegt er dus niet bij dat het een SO wordt fzo.
    x.


    ok