• Ik ben ik mijn vriendinnen zat. Ik heb laatst met mijn moeder over hun gepraat. Normaal gesproken zou ik dat totaal niet doen, maar nu ff wel. Want ik was voor de zoveelste keer bij M. Ik vroeg aan haar wat daar mis mee was. Nou toen zei ze dit; "Nou, ze is hier bijna nooit, en ik vind haar niet zo open, maar als ze hier vaker is word het misschien minder" OK. Maar ik vind dat M juist heel open is! Misschien een beetje té open. Dit gebeurde er":
    Ik zat aan tafel, bij een les; stoot ze me keihard aan. Dat deed pijn, maar oke, daar kon ze niks aan doen. Maar ik was net in het netschrift met een pén een verhaal aan het opschrijven. Ik had het met veel moeite gedaan: maar ze stootte mij dus aan en ik was net in een zin. Je raad het al, er zat een hele streep op mijn papier. En ze stond mij maar keihard uittelachen. Er kwam ook nog een andere vriendin aan (niet zo'n goede..) en die begon mee te lachen. En wat vónden ze het toch grappig! Nou heb ik nu dus zo'n klote streep op mijn papier staan. Ik ben maar niet overnieuw begonnenm. Ik had er helemaal geen zin meer in.
    Ik vind dit persoonlijk een beetje raar. Met vriendinnen moet je léuk kunnen lachen; elkaar aanmoedigen! En zij stoot me aan (Hoewel ze het niet expres deed) en gaat keihard schateren. Asociaal. Ieder geval; dat vind ik. Of doe ik iets verkeerd?
    x.


    EGYPTIAN GOD

    Ik heb het met twee bepaalde vriendinnen soms ook écht helemaal gehad. Zeg maar gerust dat ik dat zo'n beetje continu heb ¬¬
    Want ze betrekken mij bij de ruzies die zij met elkaar hebben xd that's annoying.
    En jij doet zeker niets verkeerd:Y) Ze moeten gewoon zelf een keer zoiets mee maken of zo.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kijk, ik heb dat ook vaak met een vriendin. Ik schrijf links en zij rechts, dus dan weet je het al. Maar als zij zou lachen als ik haar te hard aanstoot, dan zou ik meelachen. Maar als ze boos is, alleen je excuses aanbieden en dan gewoon verder gaan.
    Ik zelf vind het ook aso dat ze lacht.

    Omg :O
    zij zijn niet Lief >.<
    Hmm Als ze zo bezig blijve, ga bij andere mense staan :O ik heb da ook gedaan xD omdak vind da den ene groep meer om Mij lacht dan m wa anders ^^ en nu ik andere vriende heb voel ik mij beter ^^

    BTW ik dacht toen ik de titel las xD dat je Zat was xD samen met je vriendinne xD^^


    Your Butt is Mine!

    Omg :O
    zij zijn niet Lief >.<
    Hmm Als ze zo bezig blijve, ga bij andere mense staan :O ik heb da ook gedaan xD omdak vind da den ene groep meer om Mij lacht dan m wa anders ^^ en nu ik andere vriende heb voel ik mij beter ^^

    BTW ik dacht toen ik de titel las xD dat je Zat was xD samen met je vriendinne xD^^

    Maar ik kán niet zonder ze :$


    EGYPTIAN GOD

    (...)
    Maar ik kán niet zonder ze :$

    Weet je ik dacht dat ook maar sins ik van hun weg ben, weet ik dat ik zonder hen kan ^^


    Your Butt is Mine!

    Zoiets heb ik ook meegedaan, gewoon lozen, is niet leuk.


    blame the bully.

    zulke 'vriendinnen' heb ik ook..-_-
    normaal ben ik heel vrolijk en hyper en loop ik echt te stuiteren en soms is dat wel een beetje irritant ja..xD
    nou ben ik dus al mer dan een week heel er moe en down en ene vriendin van me heeft me zo laten zxitten..net als die andere trouwens (bedenk ik me nu) en we zaten samen in de aula en begonnen ze opeens zgn hyper te doen en mij na te doen..ik was al sjaggi dus ik vraag of ze willen ophouden gaan ze kinderachtig doen: ja voel jij ook eens hoe het is als iemand zo irritant is..*zeur, zeur* dan heb ik zoiets van als ik je irriteer rot dan op ik amg je toch niej en ik dwing je ook niej om bij me te zijn!
    ..zo....ff lles druitxD


    Music is my drug, I need it all the time!