• Mijn vorige topic is gesloten.. Want ze is nu dood, na lange discussies van jullie op ut forum,, alles geprobeerd, we hadde haar eindelijk zo ver om naar een kliniek te gaan, maar een paar dagen voordat ze daarheen moest, is ze gestorven, ik heb daarover een stand alone gemaakt, misschien willen jullie hem maken, en reactie plaatse? als jullie vragen hebben kan dat hier:


    --

    Verplaatsing naar Quizzen promoten... ;)


    Tanya is de beste.

    sterkte (flower)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik hb je vorige topic neit gevolgt... What is happend? O.o


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik hb je vorige topic neit gevolgt... What is happend? O.o


    Je kan ut beste me stand alone lesen ;) daar staat het meeste wel in, en als je daarna nog vragen hebt, kan je die natuurlijk stellen.


    --

    (...)

    Je kan ut beste me stand alone lesen ;) daar staat het meeste wel in, en als je daarna nog vragen hebt, kan je die natuurlijk stellen.

    Keej :3


    Tears are crashing out of my eyes

    OMG, sterkte (flower)
    Maar is ze dood gegaan aan haar anorexia of... heeft ze er zelf een einde aangemaakt?:$


    Tears are crashing out of my eyes

    super mooi!

    ik heb hem gemaakt ! (flower)


    ' niks is wat het zijn moet '

    OMG, sterkte (flower)
    Maar is ze dood gegaan aan haar anorexia of... heeft ze er zelf een einde aangemaakt?:$


    dat is nog niet zeker, maar als ze er zelf niet voor heeft gezorgd zal ze evengoed nog maar een week hebben gehad als ze niet snel ging eten.. dat is wat ik van de verpleegster heb gehoord. Ze had heel erg tekort aan vitamine en ze had al heel lang niks meer gegeten.


    --

    (...)

    dat is nog niet zeker, maar als ze er zelf niet voor heeft gezorgd zal ze evengoed nog maar een week hebben gehad als ze niet snel ging eten.. dat is wat ik van de verpleegster heb gehoord. Ze had heel erg tekort aan vitamine en ze had al heel lang niks meer gegeten.

    OMG, echt super veel sterkte. Ik weet niet hoe het is om een dierbare te verliezen dus ik kan me moelijk een voorstelling maken van hoe afschuwelijk dit moet voelen...


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    OMG, echt super veel sterkte. Ik weet niet hoe het is om een dierbare te verliezen dus ik kan me moelijk een voorstelling maken van hoe afschuwelijk dit moet voelen...


    Idd Vreselijk..


    --

    sterkte

    Who's dead?

    Who's dead?


    Cathy, mun Vriendin


    --

    (...)

    Cathy, mun Vriendin

    wat is haar nickname dan? maybe heb ik haar hier ooit wel gezien.

    Veel sterkte ermee. <3


    Tanya is de beste.