• Ja IK WEET HET! ik heb hier al een topic over ma ik heb per ongeluk m'n text verwijderd:S en ik kryg dat er niet meer op!
    dus hier het origineel!

    Hey

    Wie heeft de Joepie al gelezen (of een deel)??

    Nou voor degene die hem niet gelezen hebben..

    er staat iets in over TH maar tis ni echt leuk Overal van haatclubs op facebook en blabla

    ja ok das oud nieuws maar ik wil de uitdaging van de Joepie aangaan (just 4 fun ^^)

    De uitdaging = een th-fanclub opstarten en dn de cijfers doorsturn

    (ok een echte club wordt dit mss niet maar ik wil de Joepie en andere bewyzen dat er meer fans zijn dan haters )



    Wie Doet er mee?

    PS: geef ook je voornaam!



    Leden:

    Ikke =

    Saébel (tomfreakske)

    Julie (SKITTELx)

    Madena (MadenaESMAYE)

    Jamie (PoppetJe)

    Tanya (weareONE)

    Lindsey (NoBullshit)

    Lindsay (BkXxX)

    Steffe (Babysteffe)

    Kyleen (KIKAxSLET)

    Anke (ankeaddicted)

    Mireille (DanceGirl14)

    Bloesem (xPERFECTION)

    Kimberley (kimmyENCoRE)

    Ina (Ientje)

    Ellen (Spamtijger)

    gina (minixmine)

    melissa (MELtheSEC)

    Femke(Gloomytearsx)

    (VIP)

    Lindsey(TOMSQUEEN)

    Prija(Charming)

    Kim (KimxGeorg en KimxBill en KimListing)

    Natascha(TomDreadSlet)

    Kim (ThisisMex)

    Lisa (Domino)

    Julie (Redemption)

    Nicky (DiamondDes)

    jennifer(dwergiie)

    Robin (Eisblume)

    Samira (SamxTH)

    Joyce (xjustxmyself)

    Carmel (TombowBITCH)

    Mandy (Melodious)

    Marleen (xImagesx)

    Eline (LITTLExTOM)

    Anouk (anoukSILENCE)

    Annissa (BILLxLION)

    Yoni (MusicxStar)

    Jessica (supprbitch)

    Amanda (LALALALALA)

    Kaat (TurnBackTime)

    Michèle (tomlover123)

    Nanou (MICROPHONEx)

    Noami (xLoveIsDeadx)

    Evy (EvyyXTom)

    Nìkkì (xThexXxShitx)

    Justien (XsuperstarX)

    Rose (xGUITAR)

    Cindy (zuurstok)

    Alyssa (NotYours)

    Neline (Neline)

    Anzo (Shadowplay)

    Charlotte (BILLxLOTTE)

    Karen (TommBomm)

    Nikki (FUCKINqueen)

    Kayra (Faithsel)

    Lisa (MisterWOAH)

    Oriiane (LOVIINGTOMx3)

    (LovePicture)

    Maud (MrsxSandberg)

    Thessa (PinkCupCake)

    Ilona (mo0nXlo0n)

    Julie (Q)

    Anouk (THxAVRIL)

    Sylvia (xWriteQueen)

    Candy (ThxCandy)

    Charlotte (Charlottex3)

    Barbara (barbara)

    anneke (kikixavril)

    morjolein (leintje)

    Geesje (Geesz)

    Janne (Abrikoosjj)

    Elien (ThagelSlag)

    Ruth

    Seel

    Lisa (secretangel)

    Patricia (PanicSkull)

    lise (LiseeeXBill)

    Angéla (Sjeel)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)

    Huh? Denk je dat hùn die gaan opnemen als fun? Nop, and volgens mij nemen jullie dat van die facebook enzoo van die anti-thblogs ook géén fun. Duss... Persoonlijk vind ik fans even 'laag' als haters =D Mar da's mijn mening alweer.

    Nah meninge verschilln hè X')


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik doe dus mee (:


    naam : Oriiane
    nickname : LOVIINGTOMx3

    (...)

    Huh? Denk je dat hùn die gaan opnemen als fun? Nop, and volgens mij nemen jullie dat van die facebook enzoo van die anti-thblogs ook géén fun. Duss... Persoonlijk vind ik fans even 'laag' als haters =D Mar da's mijn mening alweer.

    Zozo ^-^ zo bezie jij het dus ^-^ wij zijn fan van TH dus we zijn 'laag'? Bedankt :8 Slaat nergens op! -.- En we zijn ook 'laag' voor de fun? :8 Als je dat 'laag' vindt, vind ik jouw reactie echt erg 'laag'. ^-^ Maar dat is dan wéér mijn reactie ^-^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    LovePicture

    (...)
    Zozo ^-^ zo bezie jij het dus ^-^ wij zijn fan van TH dus we zijn 'laag'? Bedankt :8 Slaat nergens op! -.- En we zijn ook 'laag' voor de fun? :8 Als je dat 'laag' vindt, vind ik jouw reactie echt erg 'laag'. ^-^ Maar dat is dan wéér mijn reactie ^-^

    Whaha Laag xD wa een onderwerp xD


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Zozo ^-^ zo bezie jij het dus ^-^ wij zijn fan van TH dus we zijn 'laag'? Bedankt :8 Slaat nergens op! -.- En we zijn ook 'laag' voor de fun? :8 Als je dat 'laag' vindt, vind ik jouw reactie echt erg 'laag'. ^-^ Maar dat is dan wéér mijn reactie ^-^


    Ohmygaawd --' Je begrijpt volgens mij niet wat ik ervan vind? Like; Bekijk de hyperactieve TH-fans die álles doen en alles willen van TH. Díe bedoel ik, niet de normale fans >,< Und? Respect voor mijn mening, bestaat dat niet meer?

    Maud, MrsxSandberg

    Thessa. (Pink CupCake)

    Ilona (mo0nXlo0n)


    I want my bloody cheese now!^^

    Julie, Q


    007

    Anouk , THxAVRIL


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    (...)

    Ohmygaawd --' Je begrijpt volgens mij niet wat ik ervan vind? Like; Bekijk de hyperactieve TH-fans die álles doen en alles willen van TH. Díe bedoel ik, niet de normale fans >,< Und? Respect voor mijn mening, bestaat dat niet meer?
    Meid het gaat mss grof klinken maar..HOU JE MOND! Jy begrypt gwn ons niet..ik geef toe ik ben een obsessed fan en ik wil cht veel ma dan ook echt veel van th! Maar jy moet dat respecteren. Je mag je mening hebben want die MOET iedereen hebben en ik ga ook niemand vermoorden als die zegt dat ze th niet goed vindt dat is dan zijn/haar mening zolang ze maar de jongens en ons niet gaan lastig vallen want dat is laag..
    & BTW wij moeten jou mening respectere en da doe ik ook ma respecteer ons dan ook is? respecteer ons= Obsessed Fans (& Niet-obsessedfans) wij hebben ook ons leven, ook onze meningen en daar moet jij niet op zitten kappen dat de obsessedfans niet normaal zijn wij zijn onszelf en gaan ons voor niets of niemand veranderen:Y)

    Just respect us


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Sylvia, xWriteQueen


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    (...)

    Ohmygaawd --' Je begrijpt volgens mij niet wat ik ervan vind? Like; Bekijk de hyperactieve TH-fans die álles doen en alles willen van TH. Díe bedoel ik, niet de normale fans >,< Und? Respect voor mijn mening, bestaat dat niet meer?


    Mee eens.


    -

    (...)Meid het gaat mss grof klinken maar..HOU JE MOND! Jy begrypt gwn ons niet..ik geef toe ik ben een obsessed fan en ik wil cht veel ma dan ook echt veel van th! Maar jy moet dat respecteren. Je mag je mening hebben want die MOET iedereen hebben en ik ga ook niemand vermoorden als die zegt dat ze th niet goed vindt dat is dan zijn/haar mening zolang ze maar de jongens en ons niet gaan lastig vallen want dat is laag..
    & BTW wij moeten jou mening respectere en da doe ik ook ma respecteer ons dan ook is? respecteer ons= Obsessed Fans (& Niet-obsessedfans) wij hebben ook ons leven, ook onze meningen en daar moet jij niet op zitten kappen dat de obsessedfans niet normaal zijn wij zijn onszelf en gaan ons voor niets of niemand veranderen:Y)

    Just respect us


    Respecteer dan ook haar mening, en ook mijne, die in dat andere topic stond.


    -