• Misschien herinneren sommige mensen hier nog mijn vorige topic over dat ik een middag na moest komen omdat ik 3 onvoldoendes voor inzet had?
    Nou,
    het blijkt dus dat ik nu een hele periode na moet komen.
    Ik ben de enige in de klas (op Niels na dan), die na moet blijven. Terwijl mijn vriendinnen even kut doen in de lessen.
    Kortom,
    iedere leraar/lerares haat me :'D.

    Wie moet er nog meer nablijven >


    I recycle my thoughts.

    Ik niet. Ik dúrf gewoon niets te zeggen, ben zo'n klein stervertje dat goede punten wil halen en doet wat de leekracht zegt x-)

    Ik, ik pest altijd de docenten :P


    Candycorekid.

    Ik moet niet nablijven.
    Maar het lijkt me wel kut, maar als ik mezelf in een superheld verander kom ik je ooit wel een keer redden.

    Als ik mijn keepje nog wel vind:8


    rules don't stop me

    Nooit.
    Nee, welleus. Ach nouja leraren spreken mijn naam verkeerd uit, maar kunnen er niet tegen alsik zeg hoe ze mijn naam dan wel uit moeten spreken, en dan mag ik meteen een geel briefje ophalen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik niet. Ik dúrf gewoon niets te zeggen, ben zo'n klein stervertje dat goede punten wil halen en doet wat de leekracht zegt x-)

    Hahhaa, het ergste is dat ik gewoon goede punten haal, en ze me nog haten.


    I recycle my thoughts.

    Ik moet niet nablijven.
    Maar het lijkt me wel kut, maar als ik mezelf in een superheld verander kom ik je ooit wel een keer redden.

    Als ik mijn keepje nog wel vind:8

    Die heb ik net opgegeten. Hij zat tussen mijn dame blanche (krul)


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Die heb ik net opgegeten. Hij zat tussen mijn dame blanche (krul)


    (huil)
    Zo kan ik het ook!


    Ofnee. Toch niet.


    rules don't stop me

    (...)
    Hahhaa, het ergste is dat ik gewoon goede punten haal, en ze me nog haten.


    Kén ik. Ik doe Latijn [weet niet wat dat is in Nl] en ik haal er goede punten op, heeft dat kind van Latijn de pést aan mij. En mijn buurvrouw, dat kind dat naast me zit in de klas dat is d'r lieveling. Als ik iets verkeerd lees ofsoo is het meteen: "Goder Annelies! Lees dan wat er staat! Koop een bril ofsoo." En bij mijn buurvrouw is het: "Decenioem, zo moet je Decenium lezen Valerie. -smile-"

    (...)

    Kén ik. Ik doe Latijn [weet niet wat dat is in Nl] en ik haal er goede punten op, heeft dat kind van Latijn de pést aan mij. En mijn buurvrouw, dat kind dat naast me zit in de klas dat is d'r lieveling. Als ik iets verkeerd lees ofsoo is het meteen: "Goder Annelies! Lees dan wat er staat! Koop een bril ofsoo." En bij mijn buurvrouw is het: "Decenioem, zo moet je Decenium lezen Valerie. -smile-"

    Hahaha, hier in NL is dat ook gewoon Latijn : ).


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Hahaha, hier in NL is dat ook gewoon Latijn : ).


    Nee, hier in Nederland is dat: Kutvak.


    rules don't stop me

    (...)

    Nee, hier in Nederland is dat: Kutvak.

    Daarom doe jij het wel, en ik niet!!!


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Daarom doe jij het wel, en ik niet!!!


    Jij snapt niet hel wat voor!

    (huil)


    rules don't stop me

    Ik moest eens nablijven omdat ik met watervaste stift op tafel had zitten kladderen 8D
    Leuke, zinnige dingen, dat wel: "Hooi!" "Doeii!" "Hoestie?" "Haat jij naai (leraar op school) ook zo?" Een weekje later stond onder dat van naai: JAH!


    Candycorekid.

    Ik moest eens nablijven omdat ik met watervaste stift op tafel had zitten kladderen 8D
    Leuke, zinnige dingen, dat wel: "Hooi!" "Doeii!" "Hoestie?" "Haat jij naai (leraar op school) ook zo?" Een weekje later stond onder dat van naai: JAH!

    HAhahaha dat staat bij ons op iedere tafel. Vorig jaar stond er bij iemand achterop zijn stoel; DIKKERD. En bij die stoel ernaast stond; DUNNERD.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    HAhahaha dat staat bij ons op iedere tafel. Vorig jaar stond er bij iemand achterop zijn stoel; DIKKERD. En bij die stoel ernaast stond; DUNNERD.


    Toen het pww was, stond er bij ons op een tafeltje: "Welk vak heb jij nu?"
    En toen heb ik eronder geschreven: "Aardappelkunde"

    En die vrouw stond er echt op te kijken, maar ze zei er niets van:Y)


    rules don't stop me