• Hoii,
    Nou zat ik dus op girlscene.nl en ik kwam een site tegen waarbij je geld kunt maken door emails te lezen, banners te klikken, vind ik leuks doen en dan word het zegmaar vanaf 10 euro naar je rekening geplaatst. In het begin had ik ook zovan, is het betrouwbaar? Maar dat is het echt. Dus voor de mensen die zich vervelen en wat geld nodig hebben, schrijf je in :[url] https://www.cash4girls.nl/aanmelden.php?ref=378765[/url]

    Als er toch niet goede ervaringen zijn geweest, zou ik het graag willen weten..

    Ik heb wel eens van dat soort site's gehoord. Eentje heb ik ooit geprobeerd maar die heeft mijn laptop gespamt met mails en overige. Dus dat doe ik niet meer :')


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    Ik heb wel eens van dat soort site's gehoord. Eentje heb ik ooit geprobeerd maar die heeft mijn laptop gespamt met mails en overige. Dus dat doe ik niet meer :')


    Ooh idk ik heb maar 2 mails gekregen van de site zelf xD

    Nee dankje. Zulke sites vertrouw ik dus echt niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Gratis money maken?" :')
    Anyways, ik vertrouw dat soort sites niet.


    To infinity and beyond •

    Nah, als je echt serieus geld wilt verdienen, moet je er nog altijd gewoon voor werken.


    ars moriendi

    Huf schreef:
    "Gratis money maken?" :')
    Anyways, ik vertrouw dat soort sites niet.


    Hahah ja ik moest denken aan moneymaker xd

    Buddy schreef:
    Nee dankje. Zulke sites vertrouw ik dus echt niet.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Toen ik er nog eens over dacht deed het me denken aan Habbo Credits. Die kon je dan ook gratis krijgen door dat soort dingen te doen. :')

    Yeah, daar ging mijn laptop van naar de klote. :c


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    Toen ik er nog eens over dacht deed het me denken aan Habbo Credits. Die kon je dan ook gratis krijgen door dat soort dingen te doen. :')

    Yeah, daar ging mijn laptop van naar de klote. :c


    Oh dat deed ik nooit. Ik ken mensen die dat wel deden en toen waren ze alles kwijt.

    Nee, er gaat alleen maar spam in je hotmail. Ik heb zelf 1x gratis zo'n banner aan gekilkt of ingevuld omdat ze zeggen je bent er geschikt voor maar dan doet meestal de enquete het niet meer. 9 van de 10 keer moet je ook iets bestellen vanaf en bedrag van zoveel euro. En er gebeurd gewoon niks je krijg alleen maar spam en je wordt alleen maar gebeld met vervelende telefoontjes.

    Oh, ik heb dit wel en ik gebruik het ook. Ik verveel me altijd en door dit ben je wel een beetje van je tijd kwijt. En het is wel betrouwbaar, heb er al één keer geld van gekregen (:

    Buddy schreef:
    Nee dankje. Zulke sites vertrouw ik dus echt niet.


    16 - 09 - '17