• Mensen,
    Het zal een lang vehaal worden maar zou graag wat tips willen hebben (A).

    Nou kijk er is een jongen in mijn klas genaamd C(noem niet zijn hele naam :$). Hij had pas een vriendin en ik zo van ***. Maar toen had zij het uitgemaakt mijn hart maakte een vreugdesprong:D. Toen hadden wij drama en waren wij al naar de plek gelopen waar drama was. Het had dus gesneeuwd er lag echt een heel dik pak. Dus ik kom aangelopen met mijn Bf als ik een sneeuwbal tegen me aan krijg. Ik draai me om en zie daar C lachend staan. Dus ik ren naar hem toe (best lasig in de sneeuw:P). Dus hij pakt zo een sneeuwbal en ik hou hem zo tegen begint hij me te knuffelen enzow. Dan duwt hij me op de grond en begint hij te lachen. En ik zo van Like Oh lord. Dus toen stond ik op en waren we aan het kijken naar die andere die in de tuintjes van de oude mensen waren aan het spelen (Jha 2e jaars:P). Dus hij zo ik heb koude handen. Ik zo van oh. Pakt hij mijn hand vast zo hebben we ongeveer 5 minuten getsaan toen ik hem los liet. Toen heeft hij me de hele tijd geknuffeld en lieve dingen tegen me gefluisterd. Njha toen hadden we drama ging hij weg. Iedereen zo van moet je ons iets vertellen. Neeh hoor. Dus ik d8 van zo hij verliefd op me zijn. Dus een paar dagen later komt een vriendin naar me toe om te zeggen dat hij nog verliefd was op zijn ex. Ik zo van Like WAT! en nu knuffelt hij me gwn steeds weer enzow. En fluistert lieve dingen tegen me.
    Dus nu vraag ik me af of hij verliefd op mij is of niet sommige zeggen van wel sommige zeggen dat hij nog op zijn ex is. Dus ik weet het niet :'(. Sorry dat het zolang is. Wil absoluut geen aandacht maar gewoon hulp:$.

    xxxx

    kdenk toch dat ie verliefd is op je!
    Komaan, zelfs mijn beste vriend knuffeld me niet en fluistert lieve woordjes toe. Hij is verliefd!^^

    x


    Let's do this poo

    kijk, wie weet ziet hij je gewoon als goede vriendin ofzo, maar je HEBT van die gozers die net doen alsof ze iemand leuk vinden, weetjwel?

    Praat met hem, have fun en zie wat er verder gebeurd.

    Hij vind jou leuk, maar is misschien nog niet over zijn ex heen, komt wel met de tijd hoor.


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet. Het kan zijn dat hij zijn ex wilt vergeten door met jou bezig te zijn, maar het kan ook zijn dat hij op jou verliefd is..


    -

    Thnx People(L)