• Ik krijg een nieuwe fiets, want die van mij is echt versleten, maar nu zit ik te overwegen om een omafiets te kopen, want ik heb vaak last van mijn rug tijdens het fietsen. En bij een omafiets zit je meer rechtop en fiets dat relaxter. Maar nu had ik een paar vraagjes:

    Fiets een omafiets zwaarder dan een gewone fiets? Want ik moet er elke dag wel 30 km mee fietsen. En een fietsenverkoper zei dat het niet zo'n goede keus was als je een omafiets zou kopen als je zoveel moet fietsen.

    Weet iemand hier iets van?


    Think before you act.

    Ik weet niet, ik vind omafietsen irritant om hun sturen xD
    Wel heel veel succes en veel plezier met je nieuwe fiets(flower)


    Candycorekid.

    Ik ivnd een omafiets niet zwaar om mee te fietsen. Als je de banden goed pompt fietst hij goed.

    Als ik jou was zou ik een goede fiets kopen.. als je iedere dag 30 KM moet fietsen, kan ik zeker geen omafiets aanraden hoor. neem geweun een goed merk enzeu.


    The economy is suffering, let it DIE!

    omafiets xDxD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    geen idee, Maar als de fietsverkoper zegt dat dta niet goed is. Zou ik toch eerst ng is nadenken. x3


    A. ikmisje.

    Ik heb net 2 dagen een omafiets.
    Maar als je zo ver moet fietsen, zou ik er geen kopen.
    Ik heb wel een Sparta met versnellingen en handremmen, maar het fiets wél zwaarder merk ik....
    Dus koop gewoon een goede fiets van een goed merk, want een omafiets is relaxed voor korte afstanden...


    You move me ......... Kurt

    ike weet het niet, ik Haleloeia hebben ;o
    maar is gewoon hetzelfde, maar dan in velle kleur.. geloof ik.. x']
    Maar, het fiets wel relext. maatr als ik jou was, en ik zou veel zou moeten fiets, dan zou ik een goede fiets nemen ;o met versnellingen enzo.
    en een Omafiets, hoef je maar 1 x te laten valle, en hij dondert al hafl uit elkaar.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ike weet het niet, ik Haleloeia hebben ;o
    maar is gewoon hetzelfde, maar dan in velle kleur.. geloof ik.. x']
    Maar, het fiets wel relext. maatr als ik jou was, en ik zou veel zou moeten fiets, dan zou ik een goede fiets nemen ;o met versnellingen enzo.
    en een Omafiets, hoef je maar 1 x te laten valle, en hij dondert al hafl uit elkaar.. x']
    Haleluja is gewoon een omafiets er zit totaal geen verschil in