• Hii

    mn BF had de laatste tijd veel last van steken in haar knieën. Ze was naar de dokter geweest en had bloed laten trekken en nu blijkt het dat ze botkanker heeft. Ik weet niet hoe ik hiermee moet omgaan, want ik wil dr extra goed steunen, maar ik ben al een vriendin verloren en ik wil haar niet verliezen. Stel dat ik me zohard aan haar hecht en dat ze dan weg is.
    Ik weet niet wat te doen..

    x


    Let's do this poo

    Heel veel sterkte!


    don't Worry...Be gay.

    Veel sterkte!!
    Een meisje van bij mij in de klas heeft ook botkanker...
    Het is niet echt een vriendin van me, maar ik praatte er wel eens mee enz..
    Het is wel anders dan bij jou..maar ik weet wel een heel klein beetje hoe het is..
    Njaa...meer dan je sterkte toe wensen, kan ik niet..Sry^


    Live for something or die for nothing

    Omg, veel sterkteö. Wat veel hier al zeggen, je moet haar steunen, haar troosten en naar haar luisteren als dat nodig is, en bij dieptepunten haar even afleiden, zoals shoppen. En ik zou niet bang zijn om je aan haar te hechten. Ik zou me nog meer aan haar hechten. Dan heeft ze het gevoel dat ze in ieder geval één iemand heeft om bij uit te huilen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Lieve Lieve Schat,

    Ik heb hier geen ervaring mee, dus het enige dat ik zou kunnen aanraden is dat je haar steunt, volgens mij gaat ze dat nu heel veel nodig hebben, ze zal je ook nodig hebben, laat haar niet vallen, want dan gaat het meer en meer bergaf gaan, bezorg haar de tijd van haar leven, zorg dat ze gelukkig is, want gelukkig zijn, daar word je sneller beter van!

    Ik wens je veel sterkte meis!

    Iloveyou <3


    x,

    Hii

    mn BF had de laatste tijd veel last van steken in haar knieën. Ze was naar de dokter geweest en had bloed laten trekken en nu blijkt het dat ze botkanker heeft. Ik weet niet hoe ik hiermee moet omgaan, want ik wil dr extra goed steunen, maar ik ben al een vriendin verloren en ik wil haar niet verliezen. Stel dat ik me zohard aan haar hecht en dat ze dan weg is.
    Ik weet niet wat te doen..

    x

    Iedereen moet een keertje dood.


    Btw, ze heeft nog een lange tijd in een rolstoel, denk ik. Als dat gebeurd laat je der gewoon stikken, hecht je je niet en zij sterft geen pijnlijke dood omdat ze zelfmoord pleegt.


    Het leven is toch zo simpel als je een bitch bent.

    (...)
    Iedereen moet een keertje dood.


    Btw, ze heeft nog een lange tijd in een rolstoel, denk ik. Als dat gebeurd laat je der gewoon stikken, hecht je je niet en zij sterft geen pijnlijke dood omdat ze zelfmoord pleegt.


    Het leven is toch zo simpel als je een bitch bent.


    Sorry hoor! Maar is dit niet een beetje té grof? Het was dan mss wel als grap bedoelt. Maar ik vind het eerlijk gezegd te ver gaan!
    Lisa heeft er [/waarschijnlijk] veel moeite mee. En dan zeg je zoiets!
    Sorry, maar dat is mijn mening:$


    everything, in time

    Veel sterke!
    Haar vooral steunen en laten zien dat je om haar geeft!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    een vriend van me heeft ook kanker, ik weet hoe je je voelt. wees er gewoon voor haar , steun haar, verzet soms haar gedachten van die kanker. doe leuke dingen samen.

    sterkte.

    Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Bij mijn vriendin is ook botkanker geconstateerd, nadat ze opeens hoge koorts kreeg tijdens haar zoveelste blessure.
    Ik wist ook niet precies hoe ik ermee om moest gaan, maar laat haar in ieder geval blijken dat je voor haar er bent.

    Doe leuke dingen, zodat ze er even niet aan hoeft te denken dat ze ziek is. Een gezellige middag kletsen doet al wonderen. Wat bij mij het geval was, want ik zag mijn vriendin toen pas weer na een jaar. Het liefst had ik meteen op de trein gestapt en naar haar toe gereden.


    Think before you act.

    (...)
    Iedereen moet een keertje dood.


    Btw, ze heeft nog een lange tijd in een rolstoel, denk ik. Als dat gebeurd laat je der gewoon stikken, hecht je je niet en zij sterft geen pijnlijke dood omdat ze zelfmoord pleegt.


    Het leven is toch zo simpel als je een bitch bent.


    Ik laat der echt niet vallen. Hebbik nooit gezegt.
    Wat is jou probleem?
    Ik gedraag me toch niet als een bitch?
    En ze is geen type om zelfmoord te plegen.
    Sorry, je reactie was me toch iets te grof hoor.


    Let's do this poo

    Is botkanker te genezen?
    i.e.g. sterkte


    WWW.TOKIOHOTELHOLLAND.EU

    (...)
    Iedereen moet een keertje dood.


    Btw, ze heeft nog een lange tijd in een rolstoel, denk ik. Als dat gebeurd laat je der gewoon stikken, hecht je je niet en zij sterft geen pijnlijke dood omdat ze zelfmoord pleegt.


    Het leven is toch zo simpel als je een bitch bent.


    Het is inderdaad waar dat iedereen een keertje dood moet, maar een vriendin hebben van zo jong die dood gaat is een heel andere zaak!

    Wie laat er nu zijn vriendin stikken omdat ze in een rolstoel zit door kanker. Ik in ieder geval niet! Kanker vind ik niet zelfmoord, je kiest er niet voor!

    Ja, inderdaad, als je zo denkt en zo doet wanneer jou vriendin kanker zou hebben, dan ben je inderdaad een bitch!

    jezus. >< dit is nou waarom ik oncoloog wil worden.
    maar ik denk dat er voor haar en haar nooit laten vallen het enige is wat je voor haar kunt doen. echt heel erg veel sterkte!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    Sorry hoor! Maar is dit niet een beetje té grof? Het was dan mss wel als grap bedoelt. Maar ik vind het eerlijk gezegd te ver gaan!
    Lisa heeft er [/waarschijnlijk] veel moeite mee. En dan zeg je zoiets!
    Sorry, maar dat is mijn mening:$

    Het was geen grap.

    (...)

    Ik laat der echt niet vallen. Hebbik nooit gezegt.
    Wat is jou probleem?
    Ik gedraag me toch niet als een bitch?
    En ze is geen type om zelfmoord te plegen.
    Sorry, je reactie was me toch iets te grof hoor.

    Weetje, ik had het eigenlijk over mezelf dat ik een bitch ben.


    ..Obviously.