• Ik moet altijd lachen, als ik dit lees. Iemand maakt een topic, en vraagt om een mening, maar zo gouw je mening niet ngoed is, of je bent er niet mee eens. Willen ze je commentaar niet hebben. DAmn, hoe ingewikkeld.

    Ik vraag niet om jou commentaar, ik geef alleen mijn mening.

    Damn ik geef ook mijn mening in mijn commentaar dat mag ik dan toch ook..?

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Lieford, gebruik niet zo een moeilijke zinnen maar ik snap je punt ik negeer het gewoon x'D


    *He's the one.

    Miss vond diegene het niet leuk dat jij een andere mening had ie het tegenovergestelde van die van hem/haar was.

    Ze posten hun bericht in een openbaar topic. Dat betekend dat iedereen mag reageren. Ze kunnen mensen met een andere mening niet weghouden en dat mógen ze ook niet. Het respecteren van andersmans mening is voor sommige nogal moeilijk.
    Helaas snappen ze dat niet altijd.


    Bored.

    Je hebt gelijk. Of wel zeggen ze 'Ga ergens anders lopen zeiken' of 'Als je niets zinnigs te vertellen hebt, antwoordt dan gewoon niet' en nog zo'n dingen. Dat is best wel laag en vooral als je dan een mening vraagt.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Miss vond diegene het niet leuk dat jij een andere mening had ie het tegenovergestelde van die van hem/haar was.

    Ja en, alsof ik daar mee zit.. Ik bedoel als iemand mij om een mening vraagt, dan moeten ze mijn mening ook maar gewoon accepteren hoor.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    haha scheef hè. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    zo'n topic had ik ook al gmaaktxD


    Music is my drug, I need it all the time!

    Je hebt inderdaat gelijk. Mijn zus kreeg áltijd als ze d'r mening zei pb's van: Kutkind! Ik heb je focking comments niet gevraagd! En omdat ze erop inging mag ze nu een paar dage zonder Quizlet doen.


    Kyle It's Forever x3

    (...)
    Ja en, alsof ik daar mee zit.. Ik bedoel als iemand mij om een mening vraagt, dan moeten ze mijn mening ook maar gewoon accepteren hoor.
    Dat snap ik ook wel ofzo, maar ik zeg alleen maar in diegene zijn pov

    Als mensen om je mening vragen en je mening sluit niet aan bij die van hun, dan vinden ze het al niet leuk meer ><


    Listen to what we're not saying..

    (...)Dat snap ik ook wel ofzo, maar ik zeg alleen maar in diegene zijn pov

    Ja oke.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Als mensen om je mening vragen en je mening sluit niet aan bij die van hun, dan vinden ze het al niet leuk meer ><

    Ja en als je dan ook nog es gelijk hebt, nou dan kan je oprotten


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    nou..helemaal met je eens :Y)
    && ik zeg altijd mijn mening en daar moeten ze zich maar bij neer legge (puh) x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    Ja en als je dan ook nog es gelijk hebt, nou dan kan je oprotten


    Ja, van iemands mening respecteren en accepteren hebben sommigen blijkbaar nog nooit van gehoord ><


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    Ja, van iemands mening respecteren en accepteren hebben sommigen blijkbaar nog nooit van gehoord ><

    You're so right.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.