• Wat is er mis met jezelf zijn?
    Vroeger bewerkte ik m'n foto's ook vaak.
    Maar vanmorgen stond ik op, met de zon op m'n gezicht.
    Eerst dacht ik dat het zomer was. En toen ik in de spiegel keek, zag ik er nog niet half zo slecht uit als ik had verwacht. Dus heb ik een foto genomen

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=106069

    Wat is er nou mis met au naturel?
    Als ik mijn foto's zou blijven fotoshoppen dan zouden de mensen op straat me nog niet herkennen als ze me omver zouden lopen. Ik zou gewoon een vreemdeling in de straat zijn. Maar als ik m'n échte ik op de foto zet; dan zien de mensen (bv mijn vrienden) toch meteen wél dat ik het ben?! Dus waar is photoshop dan nog goed voor?
    Als je niet zelfzeker bent van jezelf, zoals ik, geef het dan wat tijd. Het kan heus geen kwaad om eens je foto's te bewerken. Maar vanaf nu ga ik toch proberen (zeg niet dat ik me daar altijd aan ga houden) om wat van die photoshop af te blijven.

    Je bent zoveel mooier als je jezelf bent.
    Verpest jezelf niet met een virtuele kwast.
    Je bent zo prachtig, het zou zonde zijn.
    Iedereen is mooi op zijn of haar eigen manier.
    Dus het zou een belediging voor jezelf zijn;
    Als je jezelf zou bewerken.


    Moof

    ... bewerkte jij je foto's dan?


    Als je maar een ananas hebt..

    ... bewerkte jij je foto's dan?


    Yep, met photofiltre, picnik && picasa


    Moof

    Ik bewerk foto's alleen om mijn gezicht witter te maken ander lijk ik echt heel rood en/of tekst eronder te zetten,

    Ik bewerk foto's alleen om mijn gezicht witter te maken ander lijk ik echt heel rood en/of tekst eronder te zetten,


    Ik speel meestal ook wel met de schduwen en de warmte van de kleuren en dan ga'k meestal ook m'n gezicht wat bewerken en tekst erbij zetten.
    Nu hou ik het gewoon bij de schaduwen en de tekst


    Moof

    De foto is mooi x]
    Als ik mijn bed uitkom zonder make-up, lijken me oge nzo miniscuuuul O.O Maar ik bewerk gelukkig mijn foto's nooit ^^


    Your make-up is terrible

    Mooie foto.

    Je hebt van die mensen die denken dat jongens lagen make-up enzo mooi vinden, weetjewel. Maar persoonlijk heb ik liever een meisje met wat minder make-up en nog wel prachtig van zichzelf als een meisje waar je de make-up van moet afschrapen en wie als ze geen make-up op heeft dat je dr dan niet meer herkend (niet op mijn zinsbouw letten, ben net wakker xD)

    Mijn voorkeur gaat naar naturel of naar een beetje make-up ofzo.