• ja..

    ik heb vandaag op een markt suppeletjes verkocht, en weetje.. er zat zo'n man in de buurt, allemaal vet veel praatjes houden enzo. Heeft hij na 4 uurtjes maar 6 euro opgehaald...
    whaha :Y)
    ik had btw. 48,70 euro...(ik had een kraampje met mijn zusjes en mijn moeder :Y))
    maar nu is de vraag aan jullie hebben jullie vandaag wat gedaan, met koninginnendag?

    ik wist niet of dit topic mocht, maar anders mogen jullie hem sluiten, en ik wist niet of ik hem wel goed geplaatst heb:X

    eh.. ik heb alleen maar thuis gezeten. :P


    So far away..

    Ik heb aleen maar binnen gezeten:Y)


    I build a house for your bones!

    Ik heb lekker niets gedaan :'D


    I don't need words to feel those lips.

    SMELLYALATA schreef:
    Ik heb lekker niets gedaan :'D


    whaha, volgens mij ben ik de enige die wat gedaan heeft:Y)
    ach ja...xD

    Ik heb voor de tv gezeten. Naar de koningin kijken. Alleen jammer dat koninginnen dag zo raar afliep. Met die auto.(huil)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik stond op een grasveldje vlak bij me huis,, en ik heb 85,31 eurie op gehaald

    xSamantha schreef:
    Ik stond op een grasveldje vlak bij me huis,, en ik heb 85,31 eurie op gehaald

    ah, shit.. ik dacht dat ik veel had. maar jij hebt nog veel meer... achjaa..boeiend..xD^^

    Ik zat op school. :')


    A. ikmisje.

    nerveus schreef:
    Ik heb voor de tv gezeten. Naar de koningin kijken. Alleen jammer dat koninginnen dag zo raar afliep. Met die auto.(huil)

    idd... ik heb het niet gezien, maar eerst riepen ze dat om bij die markt waar ik zat en daarna belde me oma op omdat die het gezien had....
    x

    Er is al een topic over wat users hebben gedaan met koninginnedag, plaats daar je reactie, zou ik zo zeggen.
    Slotje.


    Bored.