• Nou, ik heb opgemerkt dat veel mensen hier op Quizlet zeggen op hun profiel 'Ik heb me eigen styl' Maar als je dan in hun fotoboek gaat kijken, hebben ze gewoon dagelijkse kleding aan. Mensen vinden het dus leuk om te zeggen dat ze een eigen styl hebben, terwijl ze die eigenlijk totaal niet hebben, snappen jullie? ^^


    -

    Is eigen stijl niet gewoon de kleren die jijzelf het leukste vind. xd Of zit ik nu helemaal verkeerd x_x


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik begrijp je like ik heb echt een eigen styl. Cause ik draag zwarte kleren, een hiphop-pet en dan draag ik bretellen die ik gewoon loslaat hangen. En nog altijd begrijpt niemand dat ik mijn eigen styl heb.


    Innocence.

    Is eigen stijl niet gewoon de kleren die jijzelf het leukste vind. xd Of zit ik nu helemaal verkeerd x_x


    eigen style is denk iets dat je van normale kleding jou ding maakt die niemand heb?


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Is eigen stijl niet gewoon de kleren die jijzelf het leukste vind. xd Of zit ik nu helemaal verkeerd x_x

    Ik snap wat je bedoeld, en ergens heb je wel gelijk, maar een eigen styl heeft bij mij een andere betekenis dan wat hun bedoelen ^^
    Vaak zeggen ze ook; ik ben geen emo, ik heb mijn eigen styl. Een eigen styl hebben is voor mij speciale kleren aanhebben en geen dagelijkse.


    -

    (...)

    eigen style is denk iets dat je van normale kleding jou ding maakt die niemand heb?

    dat bedoel ik dus.


    -

    Uhu, ik snap je x'D
    Het 'eigen stijl' gedoe begint ook een 'hokje' te worden x)
    Like, Psych heeft ook gelijk. Je eigen stijl is wat je zelf leuk vind, maar het is irritant als mensen dat gaan promoten. Omdat het dan net lijkt alsof je beter bent omdat je een 'eigen' stijl hebt.
    & nu ga ik allemaal mensen over me heen krijgen x'D


    believers never die.

    Uhu, ik snap je x'D
    Het 'eigen stijl' gedoe begint ook een 'hokje' te worden x)
    Like, Psych heeft ook gelijk. Je eigen stijl is wat je zelf leuk vind, maar het is irritant als mensen dat gaan promoten. Omdat het dan net lijkt alsof je beter bent omdat je een 'eigen' stijl hebt.
    & nu ga ik allemaal mensen over me heen krijgen x'D

    Ik vind dat je helemaal gelijk hebt.


    -

    (...)
    Ik vind dat je helemaal gelijk hebt.


    Thanxs ^^


    believers never die.

    Totally agreed,
    Na mijn smaak hb ik mijn iegen stijl, er lopen voldoende alto's en weet ik veel wat voor mensjes bij ons op school... Maar ik trek aan wat ik fijn vind met mijn eigen asseciores (?) en zo bn ik gwn mezelf in mijn kleding... noujha mijn moeder houd me daar wel in tegen. Dus ik zal nooit echt erbij lopen zoals ik wil...


    Tears are crashing out of my eyes

    Is eigen stijl niet gewoon de kleren die jijzelf het leukste vind. xd Of zit ik nu helemaal verkeerd x_x

    Ik ben het zó met je eens. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben het wel met je eens, maar ik heb wel een eigen style ^^ kijk maar in me FB


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Is eigen stijl niet gewoon de kleren die jijzelf het leukste vind. xd Of zit ik nu helemaal verkeerd x_x

    Dat vind ik ook. :}

    Ik begrijp je like ik heb echt een eigen styl. Cause ik draag zwarte kleren, een hiphop-pet en dan draag ik bretellen die ik gewoon loslaat hangen. En nog altijd begrijpt niemand dat ik mijn eigen styl heb.
    Wijoew, nog iemand met hiphop-petten en loshangende bretellen^^
    haha...maar mijn kleren zijn niet altijd zwart:]


    Live for something or die for nothing

    Nee eigen stijl is niet iets aantrekken wat je leuk vind, eigen stijl vind ik dat je iets modieus zeg maar aan hebt wat de rest helemaal top vind weet je wel.. want als je nu eigen stijl hebt.. en het later een hit wordt noem ik dat eigen stijl !


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    'Eigen stijl' word meestal héél snel 'hokje' -.- Niet omdat jij dat schuld bent, maar omdat mensen je daarop beoordelen en je in een hokje stoppen.
    Damn you people! >.<


    You move me ......... Kurt