• Heey,
    Ik had vannacht zo'n vage droom. Ik liep samen met mijn curch alleen door de school en de gangen waren helemaal leeg, echt niemand liep er verder. We liepen naar de kluisje toe. En toen zat ik plots in de klas met een vriend van me uit een andere klas. Toen was dat uur afgelopen moest die vriend naar huis. Toen zat ik opeens in het aarderijkskunde lokaal. Mijn leraar Nederlands gaaf ons een Pw Aarderijkskunde. En toen kwam een vriendin van mij te laat voor dat pw, en toen kwam ze bij mij zitten(wat ze anders nooit doet! die zit drie kilometer voor of achter me--') en ze ging afkijken bij mij!o.0 en toen kreeg ik te horen dat mijn vriend uit die andere klas ging verhuizen(naar een land, waar ik nu de naam al van kwijt ben). En toen liep ik weer bij mijn curch en die zei; "IK HOU VAN JE!" En toen wilde ik iets antwoorden, sprong mijn hond op me!>'<. Maar ik vind het gek. Ik ben niet op die jongen(maak ik mezelf toch wijs(A)) en mijn BF zegt dat dromen je toekomst zijn!o.0 dus ze zei dat ik en die jongen dan later iets krijgen ofzo. o.0

    Hebben jullie dat jullie iets, leuk, vaag, melug ofzo meemaken? En als je wakker wordt je teleurgestelt bent omdat het maar een droom is?

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Omg.
    Als dromen je toekomst zijn, dan ben ik genaait.
    Ik heb laatst namelijk gedroomt over een jongen die mij ons op school zit, maar ik vind hem niet leuk ofzo. XD
    Maar wel een stoere droom. :Y)


    You move me ......... Kurt

    Wauw =] wat een verhaal xD


    ik had da een keer, dat mijn B?oyFreind vreemdging en da er toen een jongen kwam die Yu heet [zie fotoboek] freak he ?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Wauw =] wat een verhaal xD


    ik had da een keer, dat mijn B?oyFreind vreemdging en da er toen een jongen kwam die Yu heet [zie fotoboek] freak he ?


    o.0 idd dat is ook wel vreemd!x'D maar mijn bf zo; de hoofdpersonen wat daar mee gebeurt is je toekomst!o.0 en vindt dat vaag maar okeex'D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Omg.
    Als dromen je toekomst zijn, dan ben ik genaait.
    Ik heb laatst namelijk gedroomt over een jongen die mij ons op school zit, maar ik vind hem niet leuk ofzo. XD
    Maar wel een stoere droom. :Y)

    oeix'D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    naaiend, dan rijd ik binnenkort samen met mijn zusje in een auto van de dijk af.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    naaiend, dan rijd ik binnenkort samen met mijn zusje in een auto van de dijk af.


    o.0 oei dat is minder..

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.