• De release van het nieuwe album van Tokio Hotel, dat zou uitkomen tussen januari en maart 2009, is nu doorgeschoven naar eind maart en begin april 2009. Het album zal tegelijkertijd in een Duitse versie en een Engelse versie worden uitbracht.


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Jeeej, alweer doorgeschoven. _O_

    Meeen, dat album zou oktober last year al uitkomen. :roll:


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Kijk hier maken ze nou vrienden mee:Y)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    wat moeten we nou geloven ?


    ' niks is wat het zijn moet '

    ik vind het ook niet leuk dat ze hem telkens doorschuiven maar ik blijf en trouwe fan dus ik w8 tot hij er is!!


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Ik heb de hoop dat 't uit zou komen allang opgegeven :'D
    Volgens mij is half TH geweun dood en zoeken ze panisch naar look-a-like vervangers. Vette smoesjes om 't te verdoezelen. :'D
    Maar wel heeeel verdacht dat niemand ze ooit meer ziet he?

    Tokio hotel laat zn fans gewoon ziten

    Ik mag ze niet


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Ze laten hun fans niet zitten!!
    Dat weet ik zeker!!
    waarschijnlijk zijn die mensjes die die CD moeten maken gewoon aallee liedjes kwijt!!
    dus niet oordelen voordat je wat weet wat TH echt gezegt heeft oke!!


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Mensen waarom laat th hun fans zitten?
    omdat hun nieuw album nog niet uit is?
    Bulshit! geef die mannen is een beetje tijd om een fatsoenlijk album te maken,dat zowel in het duits en engels zal zijn!
    Er zijn groepen/zangers/zangeressen die er soms 3,4 jaar en soms zelfs langer over doen om een album uit te brengen.

    Wat hebben jullie het liefst? : een album dat op niks trekt? of een album met mooie en fatsoenlijke liedjes?

    Dus stop met ze onder druk te zetten. en geef ze wat tijd en geduld ze zijn al bijna 2 jaar aan een stuk aant touren (sinds hun album scream uitkwam) vind daar maar eens tijd tussen om een album te maken en tegelijker tijd een beetje wel verdiende rust te hebben!


    I need you like a heart needs a beat

    Mensen waarom laat th hun fans zitten?
    omdat hunj nieuw album nog niet uit is?
    Bulshit! geef die mannen is een beetje tijd om een fatsoenlijk album te maken,dat zowel in het duits en engels zal zijn!
    Er zijn groepen/zangers/zangeressen die soms 3,4 en soms zelfs langer over doen om een album uit te brengen.

    Wat hebben jullie het liefst? : een album dat op niks trekt? of een album met mooie en fatsoenlijke liedjes?

    Dus stop met ze onder druk te zetten. en geef ze wat tijd en geduld ze zijn al bijna 2 jaar aan een stuk aant touren (sinds hun album scream uitkwam) vind daar maar een tijd tussen om een album te maken en tegelijker tijd een beetje wel verdiende rust te hebben!


    Ik ben het helemaal met je eens,
    ik had dit topic er op gezet om het de fans te laten weten,
    het was niet mijn bedoeling dat er zou worden gezegt dat TH ons laat zitten want dat doen ze niet


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    (...)

    Ik ben het helemaal met je eens,
    ik had dit topic er op gezet om het de fans te laten weten,
    het was niet mijn bedoeling dat er zou worden gezegt dat TH ons laat zitten want dat doen ze niet



    Ik ben het precies met jou en xPokerFacex eens,
    ik ben blij dat ze het tenminste nog melden,
    ik vinnd het ook cool van jou Wolves dat je het erop hebt gezet want er zijn maar weinig mensen die het wisten


    Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze geld

    Erg leuk idd dat je het eventjes meld, nu weten we ten minste weer een beetje waar we aan toe zijn.
    En ik las ook ergens, daar denk ik nu aan, dat het album vertraagd was omdat Bill nog net op het laatste moment 2 nieuwe liedjes had geschreven en omdat ze deze op aan het nemen waren duurde het nog een tijdje...
    In dat artikel stond als datum dat het album zou komen eind lente, maar je hoort tegenwoordig zoveel dat ik niet meer weet wat waar is.
    Ik denk dus dat we maar gewoon moeten afwachten...


    Träume sind wirklich!!

    @xPokerFacex
    Nou een albem met lietjes over Aliens, Nouw WhoeHoe > OKe ik heb niks tegen Aliens >< maar ze zijn een groep met 100derde awords, dan verwagt je tog wel wat betters ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Erg leuk idd dat je het eventjes meld, nu weten we ten minste weer een beetje waar we aan toe zijn.
    En ik las ook ergens, daar denk ik nu aan, dat het album vertraagd was omdat Bill nog net op het laatste moment 2 nieuwe liedjes had geschreven en omdat ze deze op aan het nemen waren duurde het nog een tijdje...
    In dat artikel stond als datum dat het album zou komen eind lente, maar je hoort tegenwoordig zoveel dat ik niet meer weet wat waar is.
    Ik denk dus dat we maar gewoon moeten afwachten...


    dankje,
    en ik ben het met je eens, gewoon afwachten is het beste!


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    @xPokerFacex
    Nou een albem met lietjes over Aliens, Nouw WhoeHoe > OKe ik heb niks tegen Aliens >< maar ze zijn een groep met 100derde awords, dan verwagt je tog wel wat betters ;o

    Man toch. met alien bedoelen ze waarschijnlijk iets buiten aards in zich.
    En als ge nog maar een paar sec. van het liedje hebt gehoord.Hoe kun jij dan al oordelen of het slecht is?!


    I need you like a heart needs a beat

    Nou een albem met lietjes over Aliens, Nouw WhoeHoe >
    OKe ik heb niks tegen Aliens >< maar ze zijn een groep met 100derde awords, dan verwagt je tog wel wat betters ;o


    Uhm, hierover ben ik het absoluut niet met je eens!
    Ten eerste, het is maar 1 zinnetje uit 1 liedje, dus niet het hele album.
    Ten tweede alle liedjes die TH nu al heeft zijn fatsoenlijk, met allemaal een dieperliggende betekenis, dat zal hier dus vast ook het geval zijn.
    En ten derde je zegt het zelf, 100den awards, dan lijkt het me wel dat ze die gewonnen hebben door hun mooie liedjes met goede teksten...

    Maargoed, dat is mijn mening...


    Träume sind wirklich!!