• Oké. Dit klinkt miss heel stom. Dat vind ik wel en ik zou het ff uitschrijven:
    Ik vind een jongen van mij school leuk. Hij kent mij niet en ik hem eigenlijk ook niet. :$ Ik weet zijn naam, klas of leeftijd niet eens. Nou heb ik met mezelf en een vriend afgesproken dat ik maandag met hem zou gaan praten als ik hem tegenkom, maar wat moet ik nou dan zeggen?
    Ik vind dit echt rot. Want ik denk dat ik verliefd ben, maar weet niet hoe dat voelt. Dan is het de eerste keer dat ik verliefd ben, maar ik vind het nietkloppen want ik weet niks van hem. Alleen dat hij in mavo 2, havo 2 of 3 kan zitten (huil)
    Dus mijn uiteindelijke vraag is:
    Wat moet ik zeggen als ik hem zie?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Hoi? (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, dat had ik ook al bedacht xD En dan veder?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Hoi? (nerd)

    Whaha, droog XD

    Geen idee, maar 1 tip: ga niet stalken. :']
    Dat deed ik toen ik 8 was ofzo, dat liep niet echt leuk af XD


    Hate me for who I am, not for what I look like.

    Euhmm wel..
    ik zou perongeluk tege hem aan lope ofzoo xD
    en da n zo sorry en blablabla x)


    - Even Death Can't Stop me From Loving You-

    Dat is al een keer gebeurd XD Maar toen moest ik zo nodig plassen dat ik geen tijd had om met hem te praten. Dus als dat weer gebeurd is beetje verdacht. Vind je niet?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Dat is al een keer gebeurd XD Maar toen moest ik zo nodig plassen dat ik geen tijd had om met hem te praten. Dus als dat weer gebeurd is beetje verdacht. Vind je niet?


    Als je in de 1e klas ofzoo zit kan je hem vragen van: weet jij waar lokaal '' is? ofzoo xD

    of een andere vraag ;3


    Love, Artemisia

    (...)

    Als je in de 1e klas ofzoo zit kan je hem vragen van: weet jij waar lokaal '' is? ofzoo xD

    of een andere vraag ;3

    Lekker gênant, want wij hebben vleugels. Daar zit elk lokaal waar we les hebben in. en dat zijn zo'n 5 lokalen en hij zit niet bij mij in de vleugel :(


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ja, dat had ik ook al bedacht xD En dan veder?

    hih. en dan vraag je of alles goed met hem is. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Lekker gênant, want wij hebben vleugels. Daar zit elk lokaal waar we les hebben in. en dat zijn zo'n 5 lokalen en hij zit niet bij mij in de vleugel :(


    Ojaa.. dat is niet handig dan... :S
    Uhh.. misschien kan je iets doms vragen van : 'Heet jij toevallig Tom?' ( ofzo XD) Want mijn broer heeft een vriend die Tom heet, en die lijkt heel erg op jou.. dus...

    ( heb ik ook een keer gedaan xD Ook al heb je geen broer .. gewoon zo iets vragen ;) )


    Love, Artemisia

    Hoi, leuke schoenen. ofzo.(nerd)
    Hoi hoe gaat het?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heb net hetzelfde probleem als jou, alleen weet ik zijn naam, klas en leeftijd wel.


    -

    Heb net hetzelfde probleem als jou, alleen weet ik zijn naam, klas en leeftijd wel.

    Dan heb jij geluk... :(


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Vraag of je zijn rekenmachine ofzo mag lenen ;) dan heb je ook nog een kans om tegen hem te praten als je hem teruggeeft =)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Stop een briefje in zen kluis dat ie je moet toevoegen op msn.. dan kan je em eerst beter leren kenne ^^