• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 13:10 ]


    Sometimes it's best not to care.

    weetje ik denk dat ik maar lesbie wordt,
    ik kan niet tegen die kinderachtige players! =='


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    weetje ik denk dat ik maar lesbie wordt,
    ik kan niet tegen die kinderachtige players! =='



    Idd, de jongens van tegen woordig :| maar, Lesbie, nee dat word ik niet :$

    x


    Sometimes it's best not to care.

    doe met mij mee..
    laat jongens maar zitten totdat je van school af bent & dat je klaar bent met leren..
    dan kunnen ze tenminste niet je toekomst verneuken.

    maar, echt heel belangrijk is;

    liefde is net een vlinder, als je er achteraan gaat vangen, zal het zich verplaatsen
    maar als je het niet zoekt, zal het onverwachts bij je komen zitten..


    It's not the same without you.

    Oh, lieve schat.
    Het beste is dat je een beetje afstand neemt van jonges. Tot je weer helemaal klaar bent ervoor. Wat die 'ex' van je heeft gedaan is echt super laf want hij zei zelf dat hij verder met je wou. Dus het teken dat hij ook wel een player is. Maar hunzz, neem gewoon wat afstand van jonges en ga meer opstap met je vriendinnen.
    x.x''


    I found myself in Wonderland.

    Gewoon wachten. Time will bring you love.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jezus >.<
    Denk dat je iets meer achterdochtiger moet zijn met jongens [vooral die bonken sekshormonen die er nu rondlopen], no offense ofcourse want het is echt klote wat je hebt meegemaakt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Allemaal bedankt voor wat jullie nu zeggen. Ik zou afstand nemen. Ik heb erook wel ff genoeg van zo!

    HOuvnJullie! (H)


    Sometimes it's best not to care.

    het is heel moeilijk om vertrouwen trg te krijge in jongens na nare dinge{spreek uit ervaring}


    love is dead and dead is love

    Ik snap heel goed dat je het vertrouwen in jongens nu kwijt bent.Als ik mee gemaakt had wat jij hebt.Dan zou ik precies het zelfde hebben.

    Ik heb ook problemen gehad met mijn ex. Niet dat hij me gebruikte.Maar dat hij nog steeds niet over me heen is,en nu,het is weer uit met ze vriendin,begint hij weer met me te praten. Daar kan ik dus ook niet tegen.
    Ik zelf heb sinds Oktober weer een vriendje. Hij is echt heel anders dan me ex. Niet alle jongens zijn zo. Jouwn tijd komt nog. Echt waar.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    NU HOOR IK OOK NOG ES VAN ZYN KAMERAAD STEFAN EEN GOEIE VRIEND VAN MY, DAT IE MIJ VIEZE GOTHIC HEEFT GENOEMT!!! :@:@ KLOTE JONGENSS!


    Sometimes it's best not to care.

    Maar hoe weet je nou of dat waar is. Hij kan toch ook jaloers zijn ofzo?


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Maar hoe weet je nou of dat waar is. Hij kan toch ook jaloers zijn ofzo?


    Because, Hij was net bij hem. En hij heeft me alles laten horen via zijn mobiel over de pc. !

    =[ Ik voel me zoo zwaar verneukt. ALWEER!


    Sometimes it's best not to care.