• Mijn schooldag. Ja, pas maar op, je gaat schrikken ofzo ><

    Mijn schooldag suckt dus echt zwaar hard, ik kon hem niet aan.
    Het begon goed, ik had alleen een overhoring waar ik slecht voor geleerd had, en ik waarschijnlijk een onvoldoende voor had gehaald. Daarna was het ook wel "leuk", omdat een les uitviel. In de pauze begon het. Mijn "beste vriend" kwam ons weer stalken [zie ander topic van mij]. De week ervoor was het zo rustig, omdat hij ziek was, maar vandaag begon de ellende weer. Na de pauze had ik nog een overhorig, helemaal verkloot. Ik had me boeken niet bij mij, dus ik kreeg ooknog gezeur van mijn leraar. Heel fijn ><. Maar... het uur daarna had ik me boeken ook niet bij me [lagen in me kluis en ik was kluissleutel vergeten]. Die leraar was gelukkig niet kwaad, maar we mochten dus van plaats wisselen. En aangezien ik enorm vriendloos ben in de klas, zat er niemand naast mij.
    Toen begon de tweede pauze. Die was minder erg dan de vorige, want ik heb al mijn "secret loves" gezien :']. Maarr, het uur daarna veranderde alles.
    Ik zat dus gewoon in de les, waarvan mijn boeken ook in me kluis liggen [ik zou eigenlijk moeten nablijven, maar aangezien hij mijn rede snapte, hoefde het niet ^-^], dus ik moest het op een blaadje maken. Maar toen gebeurde het. Er is dus een roddel over mij in de klas uitgespreden, en ik weet niet wat. Ze riepen dus steeds; "ASTRID! ASTRID! KIJK DAN HIER! HEE, ZE NEGEERT ONS! ASTRID AAAASTRID!" echt heel irritant. En als ik dan ging kijken, gingen ze een raar gezicht trekken, en keihard lachen. Niet dat dat me iets doet ofzo, maar vooral het gelach is erg. Ik weet niet waar ze het over hebben, dus ik ga me steeds onzekerder voelen.

    Dus ik vraag me af, is dit pesten of niet? Ik bedoel, ik kan echt niet tegen pesten, ik heb een "verleden" daarvan [pb als je het wil weten =s]. Maarrr... dat wil ik dus even kwijt, ik voel me echt slecht ....

    En oja, ik voel me ook slecht omdat me hamster is overleden zaterdag x_x


    Underdog, just look at the mess you made.

    wat een fucking zielige koters. je moet het echt gewoon negeren hoor. ö ze zijn het ab-so-luut niet waard!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ga terug roepen van LOSERS LOSERS ! WAT IS ER LOSERS ? Maar heb je dan wel vrienden buiten de klas en ik wil die reden wel weten :')


    All was well.

    wat een fucking zielige koters. je moet het echt gewoon negeren hoor. ö ze zijn het ab-so-luut niet waard!


    Maar als ik ga negeren [hihi, ik las neger-en ><], dan gaan ze keihard roepen; "ASTRIDD! KIJK DAN HIER HEEN! DOE NIET ZO DOOM!" en daar heb ik ook geen zin in ><


    Underdog, just look at the mess you made.

    KUT man. Wat een ******* zijn die klasgenootjes van jou.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ga terug roepen van LOSERS LOSERS ! WAT IS ER LOSERS ? Maar heb je dan wel vrienden buiten de klas en ik wil die reden wel weten :')


    Ik had [nadruk] 2 vriendinnen, nu nog steeds twee, alleen een andere :'] Maar een daarvan zit in een andere klas, en daar heb ik al mee gepraat, en die zei ook negeren, maar dat heeft echt geen zin. Maar die oplossing van jou is wel cool, maar zo iemand ben ik niet ><


    Underdog, just look at the mess you made.

    Misschien ze een blik gunnen van, f*ck jou, zoek een leven. En verder gewoon negeren, zover dat lukt. Hopelijk stoppen die levenloze zielen snel.