• Ik heb sins gister het gevoel dat ik doodga..

    1 x gedroomt: Dat ik op mijn 16de doodga
    1x gedroomt dat ik ter plekke doodga
    1x dat mijn vriendje doodging

    die laatste keer.. ik belde hem meteen hij nam niet op,, smsde steeds maar.. hij smst niet trug.. ik word gek!!

    Gelukkig heeft hij net gezegd dat zijn beltegoed op was,, maar,ik ben nu echt bang dat ik deze week doodga.. ik heb echt het gevoel dat dit mijn laatste dagen zijn..


    --

    :O eng..


    <'3

    ik heb ook vaak van die dromen;)


    love is dead and dead is love

    Je moet die dromen niet sirieus nemen :p


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Oef.
    Het zal wel niet zo zijn, de meeste dromen zijn bedrog [Maar als ik wakker word naast jou lalala...]
    XD
    Euhm, gewoon geen risico's nemen, even, voor korte tijd.. :Y)


    You move me ......... Kurt

    zo'n gevoel heb ik ook =/

    Je moet die dromen niet sirieus nemen :p


    ' niks is wat het zijn moet '

    dat is echt eng

    maar ik heb gehoort ofsow dat als je droomt dat iemand dood gaat je super veel om diegene geeft


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    dat is bes scary ..
    maar denk dr niet te veel aan anders word je idd helemaal gek..


    Listen to your heart<33

    nie geloeve xD


    And all the girls in the front row scream your name.

    weetje dromen betekenen vaak iets n_n

    en volgens mij betekend de dood dat er iets nieuws begint ?? of dat was met tarot kaartenx D geen idee


    We can only learn to love by loving.

    daarom zong marco borsato ;

    de meeste dromen zijn bedrog

    Eng, maar ik zou het niet zo serieus nemen :')


    Listen to what we're not saying..

    Ik heb ook al vaak gedroomd dat ik dood ging ^^
    - Ik werd doodgeschoten tijdens de oorlog (ik weet ook niet hoe ik daar terecht kwam)
    - Ik ging dood tijdens mijn hartoperatie, waardoor ik die nu dus echt niet meer wil
    - Ik ging dood bij een vulkaanuitbarsting
    - Ik werd vermoord door een huurmoordenaar
    - Ik pleegde zelfmoord xD
    Maar eigenlijk ben ik doodgelukkig.
    Trouwens, dood in een droom staat voor het eindigen van een fase in je leven en het beginnen van een nieuwe, maak je dus geen zorgen ;)

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    zoals hierboven al wordt gezegt, als je droomt dat je dood gaat is t het einde van een fase en een begin van een nieuwe.
    misschien, omdat je vriendje er ook in voorkomt dat het uit gaat. :x

    Dat is super erg O_O
    ik geloof niet echt dat dromen uitkomen. Noujaa maar als je iets droomt dat er dan een andere betekenis heeft ofzo

    ik heb een keer gedroomt. Dat mijn vriend het uitmaakte. Ik werd toen wakker en ging weer verder slapen. Toen kreeg ik nog een droom waar mijn vriend het ook uitmaakte.
    & een halve dag later bleek het zijn dat hij het uitmaakt. En toch vind ik het raar O_O
    maar nog geloof ik er niet erin


    Special Love <3