• Echt soms zijn mensen zo overdreven aardig tegen me, dan denk ik steeds, Wat wil je van me!? Want dan doen ze alles voor je, maar uiteindelijk willen ze er toch iets voor terug weetje.

    Denk ik daar nou teveel bj na of is dat gewoon zo?
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Misschein moet je dan toch nog even de gebruiksaanwijzijn lezen, weetje wat daar stond. Made in Sweden,


    Dan moeten we naar zweden!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Niet iedereen,^^ geloof me. je kan ook gwn aardig doen omdat je goedgzind bent^^

    dat is niet waar

    de mens zoekt gewoon personen om mee om te gaan, puur uit eigenbelang. Want alleen is het niet leuk. Dat heeft neits te maken met 'aardig doen.' Je zoekt automatisch iemand met wie je een beetje op dezelfde golflengte zit en dat heet dan vriendschap. Je gebruikt elkaar gewoon als gezelschap en tijdsverdrijf.

    Tell me about it. Vriendschappen zijn vrijwel niets waard. Ze zijn zó kapot te maken.

    Je denkt er teveel bij na.
    Sommige mensen doen overdreven aardig omdat ze bang zijn dat je ze anders niet moet, ze willen gewoon geliefd worden.Dat is hun enige bedoeling.


    The soul needs autumn.

    Ik heb dat ook ><

    Een kutjochie doet enorm aardig enzo, en ik haat hem x_x
    Maarja, je kan er niets aan doen ><


    Underdog, just look at the mess you made.

    Misschein moet je dan toch nog even de gebruiksaanwijzijn lezen, weetje wat daar stond. Made in Sweden,


    Dan moeten we naar zweden!!

    Betaal jij het vliegtuig? :Y)

    meestal willen ze dan wat van je gebeurt bij mij ook wel eens


    love is dead and dead is love

    (...)
    Betaal jij het vliegtuig? :Y)

    Ik doe sportief hoor ik ga lopend!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Tjja.. ik pas er steeds mee op als er iemand ineens aardig tegen me gaan doen als ze vn het hele jaar ng niet hbben omgekeken nr jou. x3


    A. ikmisje.

    Meisje uit mijn klas is zo. Ze mag me niet. En ik haar niet. En wij doen altijd dom tegen elkaar. Maar als ze iets van me moet hebben doet ze kei lief en aardig. En dan zeg ik: Nee je mag niets van me, ga niet zo slijmen asljeblieft. Ofzo. En dan word ze boos. Maarja (:


    I can't see the future with tears in my eyes

    Wat ik altijd heb ;;
    Als mensen tegen me op msn beginnen te praten waar ik meestal niet tegen praat moeten ze iets hebben !
    en wel op een slijmerige manier, waar ik ook meestal geen NEE op kan zeggen

    raarheid


    Because Nobody Love's

    mensen zijn niet te vertrouwen achterbaks en als ze aardig doen hebben ze vaak iets van je nodig.
    Zo is de mens, zo steekt het in elkaar.
    Egocentrisch.

    Niet allemaal dude, look at me (:
    Er zyn velen die gewoon aardig doen omdat ze je mogen &nd stuff. Niet persé omdat ze iets willen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Tell me about it. Vriendschappen zijn vrijwel niets waard. Ze zijn zó kapot te maken.

    Niet allemaal. Er zyn vriendschappen die de ergste dingen overleven. Dát is een echte vriendschap. Vrienden die niet te breken zyn.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wat wil je van me!?

    -Slym-
    HAAAAAIIIII IVYYYY
    IK WIL....


    DAT JE MYN SERIE'S MAAKT. XD

    Just kidding hoor (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    nou ik doe altijd aardig tegen andere(meestal)
    alleen ik wil er niks voor/terug

    xxx TessiePessie(flower)