• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 13:09 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Euhm, trek je er niets van aan joh, vrijdag heb je een nieuwe tand en zal iedereen jaloers zijn (;


    -

    ik ga je echt niet uitlachen, ik vind het zielig van je vrienden dat zij dat wel doen, zij kunnen dat ook meemaken en zij zullen het ook niet leuk vinden moesten ze hun daarmee uitlachen. ze zijn gewoon zielig is mijn mening daarover.


    c'est mon lamour pour toi.

    Men echt? Zijn ze zó kinderachtig daar?
    Mijn 'slechte' advies: Beuk erop, dan houden ze meteen op. Ram er dan meteen de tanden bij hen ook uit.

    'Goeie' advies: Negeren, al is dat heel moeilijk natuurlijk.

    Euhm, trek je er niets van aan joh, vrijdag heb je een nieuwe tand en zal iedereen jaloers zijn (;



    Idd, ik ben bly als het vrijdag is, maar het doet pyn als ze door de klas roepen van ; Hocuspokcus ik wou dat je er een tand bij had. ensoow ! (huil) En dan lacht me ex er ok nog eens om. ik ben soo pissed ensoow! =[


    Sometimes it's best not to care.

    Men echt? Zijn ze zó kinderachtig daar?
    Mijn 'slechte' advies: Beuk erop, dan houden ze meteen op. Ram er dan meteen de tanden bij hen ook uit.

    'Goeie' advies: Negeren, al is dat heel moeilijk natuurlijk.


    Myn moeder zegt ook al; ram ze 1 op hun bek :P

    Ik zou het met pleziier doen!


    Sometimes it's best not to care.

    (...)


    Idd, ik ben bly als het vrijdag is, maar het doet pyn als ze door de klas roepen van ; Hocuspokcus ik wou dat je er een tand bij had. ensoow ! (huil) En dan lacht me ex er ok nog eens om. ik ben soo pissed ensoow! =[
    gewoon negeren en er desnoods ook om lachen.


    -

    (...)gewoon negeren en er desnoods ook om lachen.



    Ik zou het proberen.! :) x


    Sometimes it's best not to care.

    Dat is like zo kinderachtig. Ik kan daar dus echt niet tegen. Vooral als het ook nog eens je 'vrienden' zijn. Ik ken dr ook wel een paar die zo freakin kinderachtig zijn om zulke opmerkingen te maken. En ja, ikzelf zou er gewoon een paar tanden uitrammen. Maar dat lijkt me niet zo verstandig. Het enige wat je zou kunnen doen is inderdaad negeren en over die zogenaamde vrienden van je, die zou ik echt links laten liggen. Want als ik jou was zou ik dat soort opmerkingen van ze echt niet pikken. Anyway, succes en laat je niet met je sollen en laat ze je niet naar beneden halen. Iedereen is mooi op z'n eigen manier (:
    <3.


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Kinderachtige kinders. Kommop, hoe oud zijn ze? 2 jaar?
    Niet treuren meid, sommige mensen zijn gewoon belachelijk.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Laat ze maar lachen joh, vrijdag kijjken ze jaloers naar je mooie gebit ^^


    I don't need words to feel those lips.

    Laat ze maar lachen joh, vrijdag kijjken ze jaloers naar je mooie gebit ^^


    Dankjewel. :$

    (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    Dat is like zo kinderachtig. Ik kan daar dus echt niet tegen. Vooral als het ook nog eens je 'vrienden' zijn. Ik ken dr ook wel een paar die zo freakin kinderachtig zijn om zulke opmerkingen te maken. En ja, ikzelf zou er gewoon een paar tanden uitrammen. Maar dat lijkt me niet zo verstandig. Het enige wat je zou kunnen doen is inderdaad negeren en over die zogenaamde vrienden van je, die zou ik echt links laten liggen. Want als ik jou was zou ik dat soort opmerkingen van ze echt niet pikken. Anyway, succes en laat je niet met je sollen en laat ze je niet naar beneden halen. Iedereen is mooi op z'n eigen manier (:
    <3.


    Dankjewel. en je hebt gelijk, Ik laat ze nu ook links liggen, Want ik was er egt altijd voor ze, ik wou egt altijd hun helpen als ze wat hadden. en dan krijg ik dit terug? dan mogen ze van mij ook ver de grond in zakken.


    xx ! (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    inderdaad. gewoon hun tanden eruit beuken. de kleuters. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wow deden je vrienden dat echt O_O.
    Pff dan zou ik niet meer met hun omgaan. Zou ik dan doen hea.
    En heee ik ga je niet uitlachen want ik ken dat probleem. alleen ik had een grote spleet tussen mijn tanden.
    Gewoon negeren die handel.
    & als dat niet lukt dan pak je je mp3-speler of ipod of wat je ook hebt dan zet je die aan ^^ helpt altijd=3


    Special Love <3

    Hunny, ik kom gewoon daar heen, en ga ze verrot schelden (A)


    when words fail, music speaks.